به گزارش ایرنا، مهرداد غضنفری روز سه شنبه در سی امین جلسه کارگروه تنظیم بازار قم، افزود: البته قیمت مرغ نسبت به روزهای گذشته در حال کاهش است و برای ادامه این روند باید نرخ این محصول در بازار بهمن تهران معیار قرار گیرد.
وی اضافه کرد: باید ضمن نظارت مستمر و کافی، با قیمت معقول از این وضعیت گذر نمود و قیمت ها را مشخص تر و شفاف تر تعیین کرد.
وی با بیان این که کشتار مرغ در قم تنها در یک کشتارگاه صورت می گیرد، خاطرنشان کرد: کشتارگاه مربوطه با مسئولان همکاری لازم را در منطقی شدن قیمت داشته باشد تا ابهام های انحصار رفع شود.
غضنفری با اشاره به لزوم توزیع مناسب گوشت میان آحاد مردم، گفت: با توجه به این که تعاونی های اداره ها، مختلف است، برای قوام کار، کمیته ای با محوریت سازمان صنعت، معدن و تجارت و با عضویت دستگاه های مختلف تشکیل شد تا امر نظارت و توزیع منطقی تر باشد.
وی همچنین با اشاره به برپایی نمایشگاه بهاره، گفت: آسیب ها و ضعف های این نمایشگاه شناسایی شود تا وضعیت بهتری را در این زمینه شاهد باشیم.
وی تاکید کرد: فاصله زمانی برگزاری نمایشگاه ها باید افزایش یابد تا برای نظارت و کارشناسی روی قیمت کالاهای عرضه شده، اقدام جدی تری صورت گیرد.
نمایشگاه بهاره قم با 103 غرفه از ششم تا 12 اسفندماه جاری در محل دائمی نمایشگاه های قم برپا شد.
معاون استاندار قم در ادامه با تاکید بر تلاش مضاعف ستاد تسهیلات نوروز، گفت: مدیران در نیمه اول فروردین ماه باید در استان حضور داشته باشند و خروج از استان در مواقع اضطرار نیز با هماهنگی ستاد تسهیلات باشد.
وی افزود: برای نظارت دقیق تر بر فعالیت اصناف سازمان صنعت، معدن و تجارت قم لیستی از خودروهای مورد نیاز تهیه نماید و دستگاه ها نیز همکاری لازم را در این راستا داشته باشند.
غضنفری همچنین بیان کرد: با تدبیری که صورت گرفت تامین شکر به میزان کافی انجام شد و ضمن این که قیمت این محصول مشخص می باشد، در توزیع و نظارت نیز باید تلاش بیشتری شود.
سی امین جلسه کارگروه تنظیم بازار با حضور مسئولان دستگاه های ذیربط در سالن جلسات امام جواد(ع) استانداری قم برگزار شد و عوامل موثر در تعیین قیمت مرغ، گوشت، شکر و کاغذ مورد بررسی قرار گرفت.
/2085/ 1175
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.