به گزارش ایرنا، حجت الاسلام و المسلمین محمدحسن رحیمیان عصر پنجشنبه در اجلاس ملی مهدویت و انقلاب اسلامی در مجتمع یاوران مهدی(عج) افزود: امروز ایران اسلامی در عرصه های مختلف علمی، سیاسی و نظامی در اوج قله های عزت و افتخار قرار گرفته است.
وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی سرشار از آموزه های مهدوی است و برای تداوم این مسیر بالنده و زمینه سازی ظهور، باید همچنان در مسیر آرمانها و ارزشهای انقلاب و شهدا گام برداریم، خاطرنشان کرد: به برکت انقلاب، فرهنگ ایثار و جهاد و شهادت در میان نسل جوان کشورمان احیا شده است.
تولیت مسجد جمکران با اشاره به افول قدرت مستکبران غربی و از سوی دیگر عزت و اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی در سطح منطقه و بین الملل، خاطرنشان کرد: امروز پیام انقلاب در سرتاسر جهان توسعه یافته و به الگوی تمامی مستضعفان و آزادیخواهان جهان مبدل شده است.
وی با بیان اینکه امروز تفاوت میان اسلام ناب محمدی(ص) و اسلام آمریکایی به وضوح مشخص شده و حقیقت نظام سرمایه داری برای جهانیان روشن شده است، اظهار داشت: این دستاورد ارزشمند انقلاب اسلامی، گام مهمی در زمینه سازی ظهور حضرت ولیعصر(عج) است.
رحیمیان در پایان با اشاره به شکست توطئه ها و دسیسه های دشمنان برای ضربه زدن به اسلام و انقلاب، تصریح کرد: بیداری ملت ها ناشی از انقلاب اسلامی که امروز در نقاط مختلف جهان شاهد آن هستیم، از نشانه های ظهور حضرت ولیعصر(عج) است.
در این اجلاس صبح امروز با حضور سردار سید یحیی رحیم صفوی دستیار ویژه و مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا، آیت الله سید محمد سعیدی تولیت آستان مقدس حضرت معصومه(س)، نمایندگان ولی فقیه در استان های کردستان، همدان ، فارس و برخی از مسئولان لشکری و کشوری آغاز شد و شامگاه امروز به پایان رسید.
بررسی و تبیین تأثیرپذیری انقلاب از اندیشه مهدویت و انتظار و همچنین رسالت انقلاب در ترویج فرهنگ مهدویت از جمله اهداف شکل گیری این اجلاس در آستانه چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی بود.
60 مقاله با موضوعات نقش آموزه مهدویت درپیروزی انقلاب اسلامی، نقش انقلاب اسلامی در توسعه اندیشه مهدویت، تاثیر اندیشه مهدویت در وحدت جهان اسلام، جایگاه اندیشه مهدویت در سیاست گذاری کلان نظام ومهدویت دراندیشه امام خمینی ومقام معظم رهبری به دبیرخانه این اجلاس رسیده که 10 مقاله مورد پذیرش واقع شد.
در نوبت عصر این اجلاس از پنج نفر از فعالان مهدوی برگزیده نیز با اهدای لوح تقدیر و هدایایی تجلیل بعمل آمد.
8146/ 6133/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.