به گزارش ایرنا، وی عصر یکشنبه در دیدار نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت و رئیس سازمان حج زیارت افزود: با توجه به هجمه فکری و فرهنگی دشمنان اسلام و انقلاب به ویژه جریان وهابیت، باید در مدیریت حج بسیار مراقب و هوشیار باشیم.
آیت الله نوری همدانی با اشاره به پیچیدگی های دنیای امروز، مدیریت اجتماعی در مراسم های عبادی همچون نمازهای جمعه و جماعت و حج را مورد توجه قرار داد و گفت: باید همواره تلاش کنیم تا عزت و سربلندی مکتب اهل بیت(ع) و انقلاب اسلامی را به همگان نشان دهیم.
این مرجع تقلید با بیان اینکه نظام مقدس جمهوری اسلامی امروز در سطح منطقه و بین الملل در اوج قله های عزت و افتخار قرار گرفته است، خاطرنشان کرد: دشمنان همواره برای ضربه زدن به ایران اسلامی، توطئه ها و دسیسه های بسیاری را در ابعاد مختلف ترتیب داده اند.
وی در پایان با اشاره به مخالفت سعودی ها با برگزاری مراسم دعای کمیل در بین حرم نبوی و قبرستان بقیع، تصریح کرد: ادعیه شیعیان همواره دارای معانی بلندی در مقابله با ظلم و استکبار است که دشمنان از این موضوع رنج می برند.
حجت الاسلام و المسلمین سید علی قاضی عسگر نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت و علیرضا رشیدیان رئیس سازمان حج و زیارت عصر یکشنبه در سفر به شهر مقدس قم با برخی از علما و مراجع عظام تقلید دیدار و گفت وگو کردند.
8146/ 6133/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.