به گزارش ایرنا از مرکز خبر حوزه، وی روز دوشنبه در دیدار بهرام سرمست استاندار قم با تاکید بر پیشرفت های کشور در طول سال های اخیر افزود: کارهای بسیار خوبی در این ممکلت انجام شده که بی سابقه است اما همه ما دلمان می خواد ایران اسلامی با داشتن این همه امکانات و جوانان باهوش، بیش از گذشته پیشرفت کند.
آیت الله جوادی آملی همچنین با اشاره به وجود برخی طرح های ناتمام عمرانی در قم گفت: باید به اندازه بودجه ای که در اختیار استان است، طرح عمرانی آغاز شود تا هیچ طرحی به دلیل اتمام بودجه، نیمه کاره رها نشود.
وی در ادامه با تاکید بر لزوم حراست از بیت المال ادامه داد: هرگز در حفظ بیت المال نباید از خود رفع مسئولیت کنیم و اگر نسبت به صیانت از بیت المال احساس مسئولیت کنیم، خداوند نیز آبروی ما را حفظ می کند.
این مرجع تقلید خطاب به مسئولان گفت: مسئولان باید کارکنان زیر مجموعه خود را با عقل، ادب و پاکدستی مدیریت کنند تا آنها نیز به تبع ما اینگونه باشند.
آیت الله جوادی آملی با تاکید بر تقویت مدیریت کارآمد در کشور، گفت: مشکل کنونی کشور بی عرضگی و بی مدیریتی از یک سو و اختلاس، نجومی و احتکار از سوی دیگر است.
وی اظهار داشت: ما همواره به خصوص در شرایط کنونی به یک مدیریت کارآمد نیازمندیم؛ داشتن رهبر خوب اگر با همراهی و تدبیر کارگزاران همراه نباشد شکست قطعی است.
وی با بیان اینکه برخی توان مسئولیت های اجرایی را ندارند گفت: اگر با داشتن سرمایه هایی همچون قرآن و عترت نتوانیم کشور را آباد کنیم حقیقتا مسئول هستیم.
آیت الله جوادی آملی اظهار داشت: ما تنها باید به یک جا تکیه داشته باشیم و آن «دین» است، الان در میدان مین منطقه به برکت قرآن و عترت در امنیت هستیم، پس معلوم می شود حساب و کتابی در کار است اما اگر ضعف مدیریت، ضعف عقل، ضعف دین و ضعف ادب و اخلاق را از خود دور نکنیم خدای نکرده خداوند نظر خود را از ما بر می گرداند.
استاندار قم امروز با شماری از مراجع تقلید و علما دیدار و گفت و گو کرد.
7404/ 1175
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.