به گزارش ایرنا، سید محمدرضا هاشمی روز چهارشنبه در جلسه شورای مسکن قم، افزود: مسکن مهر قم بین تمام استان ها پیشگام است و تمام تلاش را انجام می دهیم تا واحدهای باقی مانده تا پایان سال جاری به اتمام برسد.
وی اضافه کرد: با همت تمام دستگاه های مسئول جلسه های متعدد برگزار می کنیم تا واحدهای باقی مانده هر چه سریع تر تعیین تکلیف شود.
وی ادامه داد: امور داخل استان باید به سرعت حل شود و نباید مردم را درگیر مشکلات داخلی دستگاه های عمرانی و خدماتی نمود.
هاشمی تاکید کرد: 300 واحد باقی مانده باید تا پایان سال تکمیل شود و دستگاه قضایی نیز صدور رای برای واحدهایی که پرونده دارد را تسریع نماید.
وی ابراز امیدواری کرد: جشن اتمام مسکن مهر در استان قم که خاستگاه انقلاب است، 22 بهمن امسال برپا شود.
وی تاکید کرد: زیرساخت های مورد نیاز در محله های مسکن مهر و تامین ایمنی آسانسور واحدهای باقی مانده هر چه سریع تر انجام و زمین برای احداث تصفیه خانه پیگیری شود.
سرپرست استانداری قم افزود: 6 هزار تن قیر رایگان نیز برای تکمیل زیرساخت ها و شبکه معابر مسکن مهر در اختیار مجموعه شهرداری قرار گیرد.
وی تاکید کرد: مشکلات مددجویان بهزیستی و کمیته امداد که اقشاری صادق، متدین و زحمت کش هستند نیز باید در حوزه مسکن هر چه سریع تر حل شود.
هاشمی همچنین با بیان این که 40 درصد مدارس در قم توسط خیران احداث می شود، گفت: تامین واحدهای آموزشی در مسکن مهر جزو اولویت هاست و ضرورت دارد حتما مدارس مورد نیاز احداث شود.
تعداد کل واحدهای مسکن مهر قم 43 هزار و 505 واحد است؛ تاکنون 42 هزار و 592 واحد مسکن مهر افتتاح شده و 912 واحد باقی مانده است.
در این جلسه که با حضور احمد اصغری مهرآبادی قائم ‌مقام وزیر راه و شهرسازی در طرح مسکن مهر و مسئولان قم ترتیب یافت، مشکلات واحدهای مسکن مهر باقی مانده و همچنین سه شرکت تعاونی بررسی شد.
/2085/ 1175
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.