به گزارش ایرنا، تیم مس سونگون که در تعقیب تیم صدرنشین گیتی پسند اصفهان است چاره‌ای جز کسب پیروزی در قم نداشت، لذا عصر امروز شنبه دریک بازی پر افت و خیز و جذاب درحالی که در نیمه اول در دقایقی 2 بر یک از میزبان قمی خود عقب افتاده بود، در نهایت موفق شد زنجیره پیروزی های 2 هفته گذشته سوهان محمد سیمای قم را پاره کرده و سه امتیاز ارزشمند این بازی را نصیب خود کند.
تیم سوهان محمد سیما که در مسابقه رفت با نتیجه ناامید کننده 7 بر 2 نتیجه بازی را به نفع مس سونگون واگذار کرده بود، امروز نمایش قابل قبولی رقم زد و درعین شایستگی موفق نشد.
مس سونگون با این پیروزی 47 امتیازه شد و همچنان با 5 امتیاز اختلاف در تعقیب گیتی پسند صدر نشین است و سوهان محمد قم نیز که پیش از این در رده پنجم این لیگ بود، با قبول شکست در این مسابقه و همچنین با نتایج همزمان سایر مسابقه ها به رده هفتم لیگ برتر فوتسال کشور سقوط کرد.
با نهایی شدن هفته بیستم این رقابت ها، تیم سن ایچ ساوه، شهروند ساری و سوهان محمدسیماقم با 31 امتیاز و به لطف تفاضل گل به ترتیب رده های پنجم تا هفتم این رقابت ها تا هفته بیستم را از آن خود کردند.
با فاصله گرفتن گیتی پسند صدر نشین از سایر رقبا، رقابت اصلی لیگ برتر فوتسال در میانه جدول لیگ رقابت های جذابی در هفته های آینده را رقم می زند.چرا که فاصله تیم سوم تا هفتم تنها 4 امتیاز است به همین دلیل احتمال اینکه این جدول در رقابت های آینده دستخوش تغییر زیادی شود، وجود دارد.
7404/ 6133/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.