به گزارش ایرنا، روابط عمومی استانداری قم روز یکشنبه اعلام کرد که سید محمد رضا هاشمی در بازدید از سازمان صنعت، معدن و تجارت استان طی سخنانی بر لزوم تلاش برای فراهم کردن زمینه های سرمایه گذاری در قم تاکید کرد.
وی در ادامه با اشاره به شرایط مهم اقتصادی کشور اظهار کرد: امروز در شرایط جنگ اقتصادی قرار داریم.
وی وظیفه دستگاه های اقتصادی در مقطع فعلی را مهم و خطیر توصیف و تصریح کرد: سازمان صنعت، معدن و تجارت از جمله دستگاه هایی است که از جامعه هدف گسترده ای برخودار می باشد.
هاشمی نظارت و کنترل جدی بر بازار عرضه و مصرف کالاهای اساسی و مورد نیاز مردم را ضروری خواند و با اشاره به اقدام های مناسب صورت گرفته در زمینه مبارزه با گرانفروشی و احتکار خاطرنشان کرد: گزارش فعالیت ها و اقدام ها باید به مردم اطلاع رسانی شود.
وی با بیان این که همه باید در چارچوب قانون حرکت کنند ادامه داد: مجوزهای صادره در حوزه های تجاری و بازرگانی باید با رعایت قانون و توجیه اقتصادی صورت بگیرد تا مشکلات بعدی به همراه نداشته باشد.
سرپرست استانداری قم همچنین تثبیت اشتغال را رویکرد اصلی دولت عنوان و خاطرنشان کرد: پرداخت تسهیلات رونق تولید در کشور و استان قم، موجب تثبیت اشتغال شده است.
هاشمی از سامانه نظارتی 124 به عنوان پل ارتباطی بین مردم و سازمان صنعت، معدن و تجارت یاد کرد و افزود: گزارش های مردمی اعلامی به این سامانه باید به دقت بررسی و پیگیری شود.
وی در پایان ضمن تشکر از زحمات کارکنان و مدیران سازمان صنعت، معدن و تجارت، خدمت به مردم و گره گشایی از مشکلات آنان را توفیق بزرگ الهی دانست و افزود: مردم داری باید در اولویت همه دستگاه ها باشد.
1175 /
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.