به گزارش ایرنا، وی روز یکشنبه در دیدار سردار حسین اشتری، فرمانده نیروی انتظامی افزود: باید پلیس امنیت اخلاقی در همه شهرهای مختلف کشور دایر شود، چراکه خود این تشکیلات امر به معروف و نهی از منکر است و موجب جلوگیری از فساد می شود.
وی با اشاره به این که امنیت یکی از نعمت های بزرگ الهی است که در سایه آن می توان مسیر توسعه و رشد را طی کرد، گفت: پیشرفت کشور در عرصه های مختلف فرهنگی، اقتصادی و اجتماعی تنها زمانی امکان پذیر است که جامعه از نعمت امنیت بهره مند باشد.
آیت الله سبحانی بیان کرد: همه مردم ایران از خدمات نیروی انتظامی بهره مند می شوند و دعاگوی کارکنان این نهاد انقلابی که برای امنیت کشور جان فشانی می کنند، هستند.
وی ادامه داد: میزان رضایت مندی مردم از نیروی انتظامی به خصوص در زمینه برخورد با مزاحمان و اخلالگران نظم و امنیت، افزایش یافته و این مساله نشان از اعتماد مردم به پلیس است.
آیت الله سبحانی گفت: انسجام مردم پس از حادثه تروریستی اهواز نشان داد، آنان به نیروهای نظامی و انتظامی خود اعتماد دارند و می دانند آنان با مجرمان و جنایت کاران برخورد قاطع خواهند داشت.
یک تیم تروریستی مسلح وابسته به گروهک تجزیه طلب الاحواز روز سی و یکم شهریورماه امسال در جریان رژه نیروهای مسلح به مناسبت آغاز هفته دفاع مقدس در اهواز پس از پوشیدن لباس سپاه و بسیج به سوی مردم حمله کردند. در جریان این اقدام 25 تن از جمله چند غیر نظامی شهید و 60 تن زخمی شدند.
سردار حسین اشتری در سفر یک روزه به قم ضمن زیارت بارگاه ملکوتی حضرت معصومه (س) با شماری از مراجع تقلید دیدار و گفت و گو کرد.
از سیزدهم تا نوزدهم مهرماه با شعار« پلیس مقتدر، امین مردم» به عنوان هفته نیروی انتظامی نامگذاری شده است.
7405/ 1175
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.