به گزارش ایرنا، سید مهدی صادقی شامگاه سه شنبه در جلسه کارگروه تنظیم بازار استان قم افزود: امروز برای مقابله با جنگ روانی علیه کشورمان باید مردم در جریان واقعیت ها قرار بگیرند و بدانند که مشکلات اقتصادی در جامعه آنگونه که دشمنان القاء می کنند، نیست.
وی گفت: کمبود کالاهای اساسی درکشور وجود ندارد و اگر دربخشی کمبود احساس
می شود، نشأت گرفته از برخی حاشیه ها ، بی انصافی و شیطنت برخی فروشندگان و متأسفانه هجوم مردم برای جمع آوری و دپوی کالا است که شرایط را برای سوءاستفاده کنندگان فراهم می آورد.
وی با بیان اینکه پاسخگویی سامانه های دریافت شکایتهای مردمی در دستگاه های اجرایی باید به صورت زنده و با حضور کارشناسان انجام شود، از تلاش های شبانه روزی دستگاه های اجرایی و نظارتی برای ساماندهی به وضعیت اقتصادی در این فضای پرالتهاب قدردانی کرد.
استاندار قم بر ضرورت درک شرائط و اقتضائات جامعه در بازرسی از اصناف و حضور پررنگ دستگاه های نظارتی در بازار تأکید کرد و گفت: نظارت بر شرکت های باربری باید تشدید شود و شرکت ها و برخی رانندگان نباید به دلخواه خود عمل کرده و یا قیمت های را بدون توجیه منطقی افزایش دهند.
صادقی تشکیل کمیته ارزی ذیل کارگروه تنظیم بازار استان قم را اقدامی مناسب دانست و گفت: در اطلاع رسانی از وضعیت بازار، واقعا نیازی به اغراق نداریم و باید گزارش اقدامات را به مردم ارائه کرده و بگوییم بر خلاف القاء بدخواهان نظام اسلامی، مشکل حادی در کشور وجود ندارد.
وی با اشاره به کاهش شدید قیمت دلار در بازار، آن را نشانه ای از بی پایه و اساس بودن افزایش قیمت ها در جامعه عنوان کرد و افزود: رسانه های بیگانه به دنبال برهم زدن آرامش و امنیت در جامعه هستند و می خواهند مسئولان را از انجام کارهای اساسی در کشور بازدارند.
استاندار قم در پایان با بیان اینکه مدیران و مسؤولان اجرایی نباید به اجتهاد خود عمل کرده و در برنامه ریزی ها باید هماهنگ و منسجم عمل کنند، اظهار داشت: در استان قم دستگاه های اجرایی و نظارتی با قوت و جدیت در حال انجام وظیفه بوده و امیدواریم فضای بازار به آرامش هرچه بیشتر دست یابد.
کارگروه تنظیم بازار استان قم با جمعی از مدیران و کارشناسان دستگاه های اجرایی ذیربط در سالن جلسات امام جواد(ع) استانداری برگزار شد.
8146/ 6133/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.