به گزارش ایرنا، مهرداد غضنفری روز سه شنبه در جلسه تنظیم بازار در سالن جلسه های امام رضا(ع) فرمانداری قم اظهار داشت: دستگاه های مربوطه در خصوص تامین لاستیک باید به صورت حضوری پیگیری کرده، نه این که تنها به مکاتبه و نامه نگاری اکتفا کنند.
وی ادامه داد: همچنین باید نحوه توزیع لاستیک ها خودروها مورد نظارت و رسیدگی قرار گیرد تا با مشکلی روبرو نشویم.
وی بر فعالیت کمیته حمل و نقل تاکید کرد و گفت: نیاز استان در تامین لاستیک خودروهای دورن شهری و برون شهری باید استخراج شده و در این کمیته مورد توجه قرار گیرد.
غضنفری خاطرنشان کرد: این کمیته باید روزانه جلسه برگزار کرده و راهکارهای اجرایی جهت تامین و توزیع لاستیک خودروهای سنگین ارائه کند تا مشکلات در این عرصه کاهش پیدا کند.
معاون استاندار قم همچنین گفت: باید از ظرفیت ناوگان حمل و نقل برای تامین کالاهای مورد نیاز استان استفاده و با همکاری دستگاه ها تدابیری اندیشیده شود تا مشکلات حوزه تامین کالاها و صادرات حل شود.
وی همچنین بر نظارت در فروشگاه های بزرگ تاکید کرد و گفت: دستگاه های نظارتی باید به صورت میدانی ورود پیدا کرده و از نزدیک نحوه توزیع را بررسی کنند.
درحال حاضر بیش از سه هزار دستگاه کامیون در استان قم فعال می باشد.
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای قم نیز شهریورماه امسال در گفت و گویی اظهار کرد: از نیمه خردادماه سال جاری تا نیمه شهریورماه، از مجموع یک هزار و 600 حلقه لاستیک تخصیصی با ارز دولتی و نرخ مصوب، حواله دریافت یک هزار و 470 حلقه لاستیک بین ناوگان جاده ای استان صادر شده است.
ابوالفضل جمالی خاطرنشان کرد: از مجموع یک هزار و 470 حواله صادره جهت دریافت یک حلقه لاستیک، تعداد یک هزار و 220 حلقه توسط مالکان ناوگان جذب و خریداری شده است.
8138/ 1175
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.