در این بیانیه که نسخه ای از آن روز دوشنبه در اختیار ایرنا قرار گرفت آمده است: حمله تروریستی و اقدام وحشیانه جیره‌خواران و مزدوران استکبار جهانی در سالروز آغاز جنگ تحمیلی علیه جمهوری اسلامی ایران و شهادت جمعی از هموطنان عزیزمان در اهواز بار دیگر خباثت دشمنان ملت ایران را نشان داد.
بیانیه حاکی است: دشمنان باید بدانند که ملت ایران متحد و هم‌صدا در مقابل هر نیرویی که بخواهد به این آب و خاک تعرض نماید همچون صخره‌ای محکم و استوار خواهند ایستاد و در برابر تهدید آرامش و امنیت خود با احدی مماشات نخواهد کرد؛ ملت ایران در برابر چنین جنایت های کوردلانه ای کوتاه نخواهد آمد و پرصلابت تر و مقتدرتر از پیش به مبارزه با ظلم ادامه خواهد داد.
مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران در این بیانیه، این اقدام وحشیانه تروریستی را بشدت محکوم کرده و این حادثه دردناک را به رهبر معظم انقلاب(مدظله‌العالی)، خانواده معظم ‌شهدای این حادثه و مردم شهید پرور ایران تسلیت گفته و با آرزوی غفران و مغفرت واسعه الهی، علو درجات را برای جان باختگان و شفای عاجل را برای مجروحان عزیز مسالت کرده است.
یک تیم تروریستی مسلح وابسته به گروهک تجزیه طلب الاحواز، سی و یکم شهریورماه امسال در جریان رژه نیروهای مسلح به مناسبت آغاز هفته دفاع مقدس در اهواز پس از پوشیدن لباس سپاه و بسیج به سوی مردم حمله کردند. در جریان این اقدام 25 تن از جمله چند غیر نظامی شهید و 60 نفر دیگر زخمی شدند. همچنین چهار عامل این حادثه تروریستی هم کشته شدند.
1175 /
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.