به گزارش ایرنا، عصر چهارشنبه درجلسه شورای سیاست گذاری سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی دراستانداری قم اظهار داشت: در این راستا نیاز است که مردم در صحنه های حساس انقلاب اسلامی نقش آفرین باشند.
وی افزود: بسیاری از کسانی که نسبت به انقلاب اسلامی بی تفاوت هستند دستاوردها و پیام های آن را خوب درک نکرده اند در همین راستا باید اهداف آن بیان شود.
لطفی با بیان این که چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی نباید به دهه فجر ختم شود گفت: برنامه ها باید به صورت گسترده و طولانی مدت مورد توجه قرار گیرد ضمن این که در سطح استان های مختلف کشور همکاری های بسیار قابل توجهی در این زمینه ایجاد شده است.
وی افزود: باید همکاری های بیشتری بین دستگاه های استانی برای مبارزه و مقابله با توطئه های دشمنان صورت گیرد چرا که در دشمنان درصدد ایجاد یاس و ناامیدی در جامعه هستند.
وی با تاکید بر این که برای برگزاری باشکوه چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی 13 کارگروه اصلی تشکیل شده است گفت: این کارگروه ها باید با برنامه ریزی های مختلف در پاسخ گویی به شبهه ها و ارائه کارنامه چهل ساله انقلاب در قم فعال شوند.

**مدیرکل ورزش و جوانان قم نیز در ادامه این جلسه اظهار داشت: برنامه های مختلف ورزشی در دهه فجر با استفاده از ظرفیت سازمان های مردم نهاد در نظر گرفته شده است که اجرایی خواهد شد.
حسن عابدی گفت: برخی از این برنامه به صورت کشوری درنظر گرفته شده است و به صورت سراسری برگزار خواهد شد که امیدواریم در سطح جامعه تاثیر گذار باشد.
وی ادامه داد: بسیاری از برنامه های پیش بینی شده توسط این اداره کل ویژه جوانان است تا با اولویت فرهنگی و اجتماعی زمینه مشارکت آنان را فراهم سازد.

**معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش قم نیز درادامه این جلسه گفت: پیش بینی شده است تا بیش از 150 هزار تن از دانش آموزان در سرودهای همگانی شرکت کنند و سرودهای انقلابی را سر دهند.
ناصر حمزه ای افزود: همچنین بیش از 170 هزار دانش آموز در بخش نمایش های دانش آموزی شرکت می کنند.
وی ادامه داد: در سال گذشته 9 عنوان کتاب تبینی در راستای انقلاب اسلامی چاپ و در اختیار دانش آموزان و فرهنگیان قرار گرفت که تاثیر خوبی در سطح جامعه داشته است.

** سید رضا طباطبایی مدیرکل روابط عمومی استانداری قم در ادامه این جلسه از برگزاری نمایشگاهی با عنوان چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی خبر داد و گفت: این نمایشگاه با همکاری دستگاه های مختلف در دهه فجر برپا خواهد شد که در آن دستاوردهای انقلاب را به نمایش خواهد گذاشت.

**مدیرکل حفظ آثار و ارزش های دفاع مقدس قم نیز دراین جلسه با تاکید بر این که بیان دستاوردهای انقلاب اسلامی نیازمند مشارکت همگانی دستگاه هاست گفت: دشمنان انقلاب اسلامی امسال در چهلمین سالگرد پیروزی این انقلاب در صدد اجرای توطئه ها و ایجاد شبهه های بسیاری هستند که باید با اجرای برنامه های مختلف پیام انقلاب تبیین شود.
احمد حسینی افزود: در سلسله برنامه ها باید خادمانی که در پیروزی انقلاب اسلامی نقش آفرین و تاثیرگذار بوده اند تکریم و مورد احترام قرار گیرند.
وی همچنین تاکید کرد: نباید اجرای برنامه های فرهنگی و انقلابی مختص به دهه فجر باشد بلکه باید در طول سال استمرار یابد.
8138/ 6133/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.