علیرضا علیپور روز شنبه در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگاران ایرنا بمناسبت هفته دولت افزود: این طرح ها در بخش های عمرانی، صنعتی و اقتصادی است و بهره برداری از آنها باعث توسعه، اشتغال و رونق اقتصادی منطقه خواهد شد.
وی اظهار داشت: فاز یک آبرسانی مجتمع شهید محمد زاده، استخر ذخیره آب صائین، طرح آبیاری تحت فشار، آسفالت معابر شهر نیر، کارخانه تولید پوشاک، کارخانه تولید چوب پنبه صنعتی، آب معدنی و کارخانه تولید قطعات بسته بندی از جمله طرح هایی است که همزمان با هفته دولت در شهرستان نیر افتتاح و به بهره برداری خواهد رسید.
وی بهره برداری از مجتمع پرورش مرغ تخم گذار، مسکن مددجویی، آبرسانی روستای جین قشلاقی، بهره برداری از پروژهای اداره برق و زیبا سازی شهری را از دیگر طرح های قابل افتتاح در هفته دولت در این شهرستان اعلام کرد.
علیپور از افتتاح و بهره برداری 2 مجتمع آبرسانی تا پایان سال در شهرستان نیر خبر داد و بیان کرد: با بهره برداری از این مجتمع ها که برای احداث آنها 80 میلیارد ریال اعتبار ملی هزینه شده است در مجموع 29 روستا از آب شرب سالم برخوردار خواهند شد.
فرماندار نیر حضور تمامی کارکنان و مسئولان ادارت شهرستان نیر در نماز عبادی و سیاسی جمعه و دیدار با امام جمعه، تجلیل از کارمندان و مدیران نمونه، زیارت گلزار شهدا، کلنگ زنی مدرسه خیر ساز در روستای دیم سقرلو، برگزاری نشست اجتماعی، برگزاری مراسم یادبود شهیدان رجایی و باهنر و کلنگ زنی و آغاز عملیات اجرایی احداث هتل سه ستاره را از جمله دیگر برنامه های هفته دولت در شهرستان نیر عنوان کرد.
شهرستان نیر در 30 کیلومتری جنوب غرب اردبیل و در همسایگی استان آذربایجان شرقی دارای ظرفیت صنعتی و گردشگری ویژه ای برای توسعه است.
6130/6016
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.