رئیس پارک علم و فناری استان اردبیل گفت: با توجه به ثبت نام 200 واحد فناور برای تشکیل شرکت‌های دانش بنیان ارزیابی این واحدها سرعت می‌گیرد.
عبدالقیوم قلیپوری در گفتگو با ایسنا، منطقه اردبیل، اظهار کرد: ما آماده پرداخت تسهیلات بلاعوض برای ایجاد کسب و کار و تدارک امکانات و زیرساخت‌های لازم برای شرکت‌های فناور و دانش بنیان هستیم که در این زمینه تلاش می‌شود تا بر تعداد این شرکت‌ها افزوده شود.
وی به ثبت نام 200 واحد برای ارزیابی و صدور مجوز اشاره و خاطرنشان کرد: تاکنون 19 شرمت دانش بنیان بعد از ارزیابی در این استان مجوز فعالیت گرفته‌اند و ما با دعوت از رئیس شرکت موسسات دانش بنیان تلاش می‌کنیم تا به این ارزیابی‌ها سرعت دهیم.
رئیس پارک علم و فناری استان اردبیل با بیان اینکه بیکاری فارغ‌التحصیلان دانشگاهی یکی از معضلات اساسی کشور است، افزود: در پارک علم و فناوری بستر تحقق اقتصاد دانش بنیان فراهم است و ما در قالب برگزاری سلسله شتاب سعی می‌کنیم تا نیروهای آماده بکار را وارد فضای کار کنیم.
قلیپوری از برگزاری دو رویداد شتاب برای روستائیان و حوزه میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خبر داد و بیان کرد: خروجی این رویدادهای شتاب منجر به تشکیل 44 هسته فناور شده که ما با پرداخت تسهیلات بلاعوض در پارک از این هسته‌ها حمایت می‌کنیم.
وی همچنین از برنامه‌ریزی برای برگزاری سه رویداد شتاب در آینده نزدیک خبر داد و گفت: این سه رویداد با همکاری کمیته امداد، شرکت برق و خوشه صنعت فرش برگزار می‌شود.
رئیس پارک علم و فناری استان اردبیل افزود: خروجی این رویداد شتاب به توسعه کسب و کار با تکیه بر ایده‌های فناورانه تبدیل شده و زمینه یک حرکت تحول‌گرا رقم خواهد خورد. Normal 0 false false false EN-US X-NONE FA /* Style Definitions */ table.MsoNormalTable {mso-style-name:"Table Normal"; mso-tstyle-rowband-size:0; mso-tstyle-colband-size:0; mso-style-noshow:yes; mso-style-priority:99; mso-style-parent:""; mso-padding-alt:0cm 5.4pt 0cm 5.4pt; mso-para-margin-top:0cm; mso-para-margin-right:0cm; mso-para-margin-bottom:8.0pt; mso-para-margin-left:0cm; line-height:107%; mso-pagination:widow-orphan; font-size:11.0pt; font-family:"Calibri","sans-serif"; mso-ascii-font-family:Calibri; mso-ascii-theme-font:minor-latin; mso-hansi-font-family:Calibri; mso-hansi-theme-font:minor-latin;}
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.