به گزارش ایرنا ، مدیرکل امور جوانان استانداری اردبیل در این مراسم گفت: اعضای کاروان ورزشی اعزامی از این استان به مسابقه های آسیایی جاکارتا خودساخته و با برخورداری از کمترین امکانات و تجهیزات به این سطح از آمادگی رسیده اند.
شفیع شفیعی افزود: امیدواریم این ورزشکاران با دست پر و کسب مدال های رنگارنگ از این رقابت ها بازگشته و یک بار دیگر افتخار و سربلندی ملت قهرمان ایران را رقم بزنند.
او با اشاره به اینکه وضعیت استان اردبیل در زمینه آسیب ها و بزه های اجتماعی مطلوب نیست، اظهار داشت: پرداختن به ورزش و فراهم کردن امکانات و محیط مناسب برای انجام انواع ورزش های همگانی و قهرمانی به تقویت سرمایه های اجتماعی و کاستن از آسیب ها کمک می کند.
نماینده مردم اردبیل ، نیر ، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی نیز در این نشست گفت: نگاه این دوره از مجلس شورای اسلامی به موضوع ورزش مثبت بوده و عملکرد و تخصیص بودجه های کلان به سلامت و تربیت بدنی این گفته را تایید می کند.
رضا کریمی افزود: ورزش علاوه بر داشتن نقش مثبت در سلامت افراد در زمینه تربیت و پرورش انسان هایی صادق و پاکدست نیز تاثیر شگرفی دارد.
وی ادامه داد: در جوامعی که به موضوع ورزش به شکل اصولی پرداخته شده و مردم بطور منظم ورزش می کنند میزان آسیب ها و مشکلات اجتماعی به شکل چشمگیری پایین است.
او با آرزوی موفقیت برای ورزشکاران اردبیلی اعزامی به جاکارتا اظهار داشت: این ورزشکاران با پشتکار و فعالیت مستمر در رشته های ورزشی مورد علاقه خود به آمادگی رسیده اند و با دست پر و کسب موفقیت و افتخار برای این مرز و بوم به میهن باز خواهند گشت.
مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل هم در این مراسم که در مجموعه ورزشی رضازاده اردبیلی برگزار شد، گفت: در این دوره از مسابقه های آسیایی سعید علی حسینی در رشته وزنه برداری ، بهنام شیری در دو و میدانی ، امیررضا کنعانی در رشته شمشیربازی ، رضا دباغ اویسی و سالار شیخلووند در رشته کانوپولو حضور دارند.
بهرام آقاخانی افزود: همچنین علی اشکانی به عنوان سرمربی و احد پازاج به عنوان مدیر فنی تیم های ملی کشتی فرنگی دیگر نمایندگان اردبیل در بازی های آسیایی جاکارتا می باشند.
او اظهار داشت: در بخش مربوط به بازی های پارا آسیایی 2018 جاکارتا نیز حسن جعفری ، محمد پرنیا و مصطفی شهبازی در رشته ورزشی گلبال ، محسن طلوعی در بسکتبال با ویلچر آقایان ، زهرا حبیبی در بسکتبال با ویلچر بانوان ، جلیل باقری جدی در دو و میدانی و مجید فرزین در وزنه برداری معلولان حضور دارند.
6019/6018
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.