به گزارش ایرنا ، فریدون بابایی روز پنجشنبه در آیین گرامیداشت روز خبرنگار در خلخال افزود: با وجود برخی شیطنت ها در فضای مجازی از جمله تخریب شخصیت ها ، وجود فضای مسموم مجازی و استفاده از این فضا برای نگرش و تبلیغات منفی ، گردانندگان این فضا و گروه های تشکیل یافته ساماندهی و فعالیت ها نیز تا حدودی کنترل شده است.
وی با اشاره به تلاش دشمنان انقلاب در استفاده از فضای مسموم مجازی به نفع خود برای ناکارآمد نشان دادن نظام اسلامی اظهار داشت: مسئولان دستگاه های اجرایی منطقه اگر در ارائه عملکرد خود به مرد کوتاهی کنند رسانه های بیگانه و فضای مجازی در اختیار دشمن از این فرصت به نفع خود استفاده خواهند کرد.
وی خبر را از ارکان توسعه جامعه دانست و گفت: در حالی که بسیاری از افراد با استفاده از فضای مجازی خود را خبرنگار می دانند باید زمینه استفاده از ظرفیت خبرنگاران واقعی برای دست یافتن به توسعه منطقه فراهم شود.
بابایی استفاده از ظرفیت رسانه ها و خبرنگاران را بهترین راهکار برای مقابله با هجمه های فرهنگی ، اجتماعی ، سیاسی و اقتصادی بیگانه دانست و افزود: خبرنگاران می توانند بحران سازی های دشمان را به فرصت تبدیل کنند.
فرماندار خلخال همچنین از خبرنگاران به عنوان پل محکم ارتباطی مردم و مسئولان یاد کرد و گفت اگر از این اهرم ارتباطی مناسب بهره برده شود بسیاری از مشکلات جامعه حل خواهد شد.
وی اظهار کرد: انتظار از رسانه پرداختن به مسائل واقعی جامعه ، نقد و بررسی عملکرد مسئولان و در نهایت ایجاد پل ارتباطی محکم برای آگاهی از خواسته جامعه از مسئولان است.
بابایی گفت: سرعت گام های توسعه در خلخال هر روز افزایش می یابد و با تکمیل و بهره برداری از طرح های بزرگ راه سازی و نیز تکمیل طرح های گردشگری در آینده نزدیک شاهد تحول بزرگ در عرصه های مختلف خواهیم بود.
خلخال در جنوب اردبیل قرار دارد.
7119/6018
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.