به گزارش ایرنا از روابط عمومی کتابخانه های عمومی اردبیل ، رباب عزیزخانی روز چهارشنبه در آیین افتتاح کتابخانه مشارکتی شهید بیگلری مرکز آموزشی ناجا در مشگین شهر افزود: 62 باب کتابخانه عمومی و 14 باب کتابخانه مشارکتی در استان با مشارکت سایر موسسات و سازمان ها در حال فعالیت است.
او اظهار داشت: علاوه بر ارائه خدمات کتابخانه ای در کتابخانه های عمومی استان، برنامه های مختلف کتابخوانی، جمع خوانی و مسابقات کتاب خوانی اجرا می شود و این برنامه ها با استقبال اقشار مختلف جامعه روبرو است.
او به تامین نرم افزار های کتابداری ، اختصاص سهمیه کتاب و نشریات برای کتابخانه های عمومی مشارکتی، توسط نهاد کتابخانه ها اشاره کرد و گفت: تمامی موسسات و سازمان های حقیقی و حقوقی که زیرساخت ها و بستر مورد نیاز کتابخانه ای داشته باشند، می توانند از حمایت این اداره کل برای راه اندازی کتابخانه مشارکتی بهره مند شوند.
فرمانده مرکز آموزش شهید بیگلری مشگین شهر نیز در این آیین گفت: این مرکز دارای پتانسیل قابل توجه نیروی جوان است که علاوه بر فراگیری آموزش های نظامی در اوقات فراغت از برنامه های مختلف فرهنگی استفاده می کنند.
سرهنگ حسن هوشیار با بیان اینکه بیشتر سربازان دارای مدارک تحصیلی متوسطه ، دانشگاهی و بالاتر هستند، افزود: افتتاح کتابخانه موجب ارتقای کتابخوانی و غنی سازی اوقات فراغت این جوانان خواهد شد.
فرمانده مرکز آموزش شهید بیگلری ناجا به تامین منابع مکتوب برای تجهیز این کتابخانه اشاره کرد و گفت: علاوه بر بخش مخزن کتابخانه، بخش جداگانه ای نیز به عنوان سالن مطالعه در نظر گرفته شده است.
6018/ 1257
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.