به گزارش ایرنا، علی علایی روز دوشنبه درجلسه ستاد تنظیم بازار شهرستان پارس آباد افزود: در این مدت اکیپ های نظارتی چهار هزارو 800 بار از واحد های صنفی بازدید و بازرسی کردند.
وی اظهار داشت: پارسال نیز اکیپ های نظارتی بیش از 18 هزار بار از واحد های صنفی این شهرستان بازرسی کردند و برای آنها 684 پرونده تخلفاتی تشکیل و به تعزیرات حکومتی ارسال شد و در مجموع واحد های صنفی متخلف هفت میلیارد ریال جریمه شدند.
رییس ستاد تنظیم بازار شهرستان پارس آباد با اشاره به اینکه با متخلفان وسوء استفاده کنندگان برخورد قاطع خواهد شد، بیان کرد: نتیجه نظارت ها باید برای مردم ملموس باشد و متخلفان جرات تکرار تخلف را نداشته باشند.
علایی با بیان اینکه امروز وضعیت اقتصادی کشور در شرایط خاصی است، اضافه کرد: همه باید با درک شرایط فعلی با وحدت و انسجام خدمت رسانی به مردم را در الویت قرار دهند.
فرماندار پارس آباد ادامه داد: نباید اجازه داد تعداد معدوی متخلف به بهانه مشکلات اقتصادی در جامعه گرانفروشی و احتکار کرده و با اخلال در نظم بازار باعث ناراحتی مردم شوند.
علایی با بیان اینکه نظارت بر واحد های صنفی باید تداوم داشته باشد، گفت: بازاریان هم همانند سایر قشرهای مردم همشهری و هموطن ما هستند و ما مشکلات آنها را نیز درک کرده و برای رونق کسب و کار آنها تلاش می کنیم.
وی افزود: این شهرستان به خاطر موقعیت جغرافیایی و وجود دشت حاصلخیز یکی از قطب های مهم کشاورزی و دامپروری در کشور است به طوری با وجود بیش از یک میلیون واحد دامی سالانه بیش از شش هزار و 600 تن گوشت مرغوب در آن تولید می شود.
رییس ستاد تنظیم بازار شهرستان پارس آباد با اشاره به فرا رسیدن عید سعید قربان و بازگشایی مدارس خواستار برنامه ریزی برای کنترل و تنظیم بازار با تهیه اقلام اساسی و ضروری مورد نیاز مردم به نرخ دولتی شد.
پارس آباد مغان در 230 کیلومتری شمال اردبیل و مجاورت جمهوری آذربایجان واقع است.
6130/6016
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.