استاندار اردبیل با انتقاد از کسانی که اخبار غلط و نادرست عمد و یا غیرعمد منتشر می‌کنند نسبت به برخورد قاطع با این افراد و تشویش‌کنندگان اذهان عمومی خبر داد.
به گزارش ایسنا، منطقه اردبیل، اکبر بهنامجو در جریان بازدید وزیر نیرو از سد گیوی و اظهارات امام جمعه این شهرستان در انتقال آب کوثر و خلخال به پروژه پتروشیمی اردبیل اظهار کرد: ما قصد انتقال آب خلخال و کوثر را به پتروشیمی اردبیل نداریم و از بن و اساس این اظهارنظرها غلط و در راستای تشویش اذهان عمومی است.
وی با هشدار به کسانی که می‌خواهند امید، نشاط و شادابی مردم را به یاس و ناامیدی تبدیل کنند، خاطرنشان کرد: ما در بحث اطلاع‌‌رسانی و ارتباط با مردم خوب عمل نکردیم و ضرورت دارد زمینه اطلاع‌رسانی قوی و آگاهی‌بخشی مردم را به شایستگی فراهم کنیم.
رئیس شورای اداری استان اردبیل از پیگیری‌های خود برای تامین 220 میلیارد تومان اعتبار با هدف احداث شبکه پایاب سد گیوی خبر داد و گفت: ما از محل مختلف تامین این اعتبار را پیگیر هستیم و به جای انتشار چنین اخبار مسرت‌بخش نباید با اطلاعات غلط یاس و ناامیدی را به نوعی در جامعه تزریق کنیم.
بهنامجو بیان کرد: در سفر وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی که امروز و فردا اتفاق می‌افتد ما اولین سفر و بازدید را از کوثر خواهیم داشت تا با همکاری یک سرمایه‌گذار تولید فرش با هدف ایجاد اشتغال ده‌ها نفر در این منطقه فراهم آید.
وی مسئولان و مدیران این استان را دلسوز مردم و در راستای حل مشکلات آنها به ویژه با رویکرد جذب سرمایه‌گذاران و تولید و اشتغال اعلام کرد و گفت: تمام تلاش ما بر این است تا حقابه شهرستان‌های جنوب استان اردبیل از قزل اوزن و سایر حوزه‌های آبریز به شکل کامل تامین شده و در کنار تامین آب شرب آب کشاورزی 3 هزار هکتار نیز تامین شود که این حق قانونی شهروندان این منطقه است تا از مزایای توسعه و ترقی روبه جلو بهره‌مند شوند.
استاندار اردبیل ضرورت ارتباط و تعامل بیشتر مسئولان منطقه و استان را با مردم در قالب نشست‌های مشترک و اطلاع‌رسانی از طریق رسانه‌ها یادآور شد و تصریح کرد: در باب احداث شبکه پایاب سد گیوی از روز اولی که وارد استان شده و سفری به این شهرستان داشتیم بنابه درخواست مردم پیگیر این امر بودیم و امیدواریم با بازنگری و بروزرسانی که در نقشه احداث این شبکه انجام شده با تامین اعتبار 220 میلیارد تومانی به شاکال مختلف بتوانیم این پروژه را عملیاتی کنیم.
بهنامجو ضرورت همکاری مسئولان وزارت جهاد کشاورزی و وزارت نیرو را در احداث این پروژه مهم خواند و افزود: تلاش می‌کنیم تا در سفر پیش روی رئیس جمهورر زمینه کلنگ‌زنی این پروژه را فراهم کنیم تا بخشی از اعتبار آن نیز از طریق این سفر تامین شود.
وی بیان کرد: با فراخوانی که برای جذب پیمانکار منتشر خواهد شد سعی داریم امسال کار را در این حوزه شروع کرده و در اولین فرصت با تامین اعتبار مورد نیاز و با همکاری و مشارکت اهالی منطقه این شبکه را تا پایان دولت دوازدهم تکمیل و در اختیار اهالی قرار دهیم.
رئیس شورای اداری استان اردبیل به دو پروژه اولویت‌دار کوثر در مسیر توسعه این شهرستان از جمله واگذاری آبگرم گیوی به بخش خصوصی و احیای حمام تاریخی اشاره و خاطرنشان کرد: آبگرم که متولی آن وزارت نیروست باید به بخش خصوصی واگذار شود که ما امیدواریم با انتشار فراخوان جذب سرمایه‌گذار زمینه این کار فراهم شده و تحولی عظیم در منطقه اتفاق بیفتد.
بهنامجو همچنین بهسازی جاده رانشی مسیر گیوی به خلخال را یادآور شد و اظهار کرد: با اصلاح و بهسازی 12 کیلومتر از این جاده با تزریق 35 میلیارد تومان تلاش خواهیم کرد تا از تکرار حوادث ناگوار مشابه در این مسیر جلوگیری کنیم. Normal 0 false false false EN-US X-NONE FA /* Style Definitions */ table.MsoNormalTable {mso-style-name:"Table Normal"; mso-tstyle-rowband-size:0; mso-tstyle-colband-size:0; mso-style-noshow:yes; mso-style-priority:99; mso-style-parent:""; mso-padding-alt:0cm 5.4pt 0cm 5.4pt; mso-para-margin-top:0cm; mso-para-margin-right:0cm; mso-para-margin-bottom:8.0pt; mso-para-margin-left:0cm; line-height:107%; mso-pagination:widow-orphan; font-size:11.0pt; font-family:"Calibri","sans-serif"; mso-ascii-font-family:Calibri; mso-ascii-theme-font:minor-latin; mso-hansi-font-family:Calibri; mso-hansi-theme-font:minor-latin;}
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.