فراخوان نمایشگاه گروهی عکس «ردپای نور» در قالب نمایش عکس‌های منتخب با موضوع مناجات و نیایش در ماه رمضان در اردبیل منتشر می‌شود.

به گزارش ایلنا، علی زمزم  در جمع خبرنگاران گفت: این نمایشگاه از سوی حوزه هنری و دفتر نماینده ولی فقیه در استان اردبیل با هدف توجه به لحظات باشکوه و ناب مناجات و نیایش در ماه مبارک رمضان بویژه در شب‌های قدر و نماز عید سعید فطر و نمایش وحدت و یکپارچگی امت اسلام و پویایی جریان عکاسی و گردآوری آثار ارزشمند عکاسان استانی برگزار خواهد شد.

مسئول روابط عمومی دفتر نماینده ولی‌فقیه در استان افزود: براساس فراخوان نمایشگاه تجلی جلوه‌های عبادت و معنویت در شهر و روستاهای استان همزمان با شب‌های قدر و نماز عید فطر،  انعکاس وحدت و انسجام اسلامی در آئینه‌ عبودیت و بندگی، نشان دادن نیایش و مناجات در ماه رمضان و.. از محورهای نمایشگاه عنوان شده است.

زمزم ادامه داد: شرکت در نمایشگاه برای تمام عکاسان آماتور و حرفه ای آزاد بوده و عکاسان می‌توانند بهترین آثارخود را در گرایش مستند اجتماعی به دبیرخانه این نمایشگاه واقع در حوزه هنری استان اردبیل ارسال کنند.

امام جمعه اردبیل خاطرنشان کرد: آخرین مهلت ارسال آثار به این نمایشگاه حداکثر تا پایان روز چهارشنبه ۱۰ مردادماه جاری، داوری آثار ۱۸ مردادماه، اعلام اسامی پذیرفته شدگان ۲۰ مردادماه و افتتاحیه نمایشگاه ۳۰ مردادماه همزمان با روز عرفه (روز نیایش) در نگارخانه خطایی بقعه شیخ صفی الدین اردبیلی اعلام شده است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.