مدیر کل ورزش و جوانان استان اردبیل از راه‌اندازی 23 ایستگاه ورزش صبحگاهی و شامگاهی در اردبیل خبر داد.
به گزارش ایسنا، منطقه اردبیل، بهرام آقاخانی در نشست با مسئولان ورزش شهرستان‌ها اظهار کرد: ما براساس سیاست وزارت ورزش و جوانان و در راستای همگانی کردن ورزش 9 ایستگاه ورزش صبحگاهی و شامگاهی را در اردبیل، سه ایستگاه را در پارس‌آباد، دو ایستگاه را در مشگین‌شهر، خلخال دو ایستگاه، دو ایستگاه در گرمی و یک ایستگاه نیز در هر یک از شهرستان‌های بیله‌سوار، نمین، نیر و کوثر و سرعین راه‌اندازی کردیم تا آقایان و بانوان در دو نوبت صبح و شامگاه از فضای ورزشی به وجود آمده استفاده کنند.
وی با بیان اینکه هموطنان از ساعت 7 تا 8 صبح و 19:30 تا 20:30 عصر هر روز می‌توانند با حضور در این ایستگاه‌ها به ورزش بپردازند، خاطرنشان کرد: در شهر اردبیل ایستگاه‌های ورزش صبحگاهی و شامگاهی شامل پارک معلم، ایستگاه شورابیل، پارک شفا در کارشناسان، پارک بانوان در والی، پارک زرناس، پارک آرتا، پارک وحدت، پارک حقیقت کلخوران و پارک جیرال در نظر گرفته شده است.
مدیر کل ورزش و جوانان استان اردبیل بیان کرد: در این مکان‌ها فضاهای جداگانه‌ای برای بانوان و آقایان در نظر گرفته شده است تا با همراهی مربیانی که ورزش و جوانان تامین کرده به ورزش در راستای افزایش نشاط و شادابی خود بپردازند.
آقاخانی گفت: براساس افق برنامه تعریف شده تا سال 1400 باید نیمی از جمعیت استان اردبیل با گرایش و حضور در برنامه های ورزش همگانی باید به ارتقای سلامت و تندرستی خود بیندیشند که در این زمینه با همراهی و کمک شهرداری‌ها و فرمانداری‌ها در راه‌اندازی این ایستگاه‌ها سعی داریم تا برنامه‌های دیگری را در فصول مختلف سال عملیاتی و اجرایی کنیم.
  زمین گلف در ویلکیج نمین احداث می‌شود
مسئول کمیته اقتصاد گردشگری ورزش و جوانان استان اردبیل نیز در این جلسه گفت: با تامین زمین مورد نیاز برای اولین بار شاهد احداث زمین گلف با مشارکت سرمایه‌گذاران در بخش ویلکیج شهر آبی‌بیگلوی نمین خواهیم بود.
اکبر ورودی با تاکید و پیگیری استاندار اردبیل و مدیر کل ورزش و جوانان این زمین گلف در منطقه ویلکیج نمین با جلب مشارکت سرمایه‌گذاران احداث خواهد شد که هدف ما از ایجاد این زمین گلف شناساندن منطقه از جهت توانمندی ورزشی و گردشگری است که قطعا تاثیر مثبت و موثر در اقتصاد شهرستان نمین خواهد داشت.
وی از شناسایی سرمایه‌گذاران برای احداث زمین گلف با کمک و مساعدت هیئت گلف استان خبر داد و خاطرنشان کرد: هم سرمایه‌گذاران بومی و هم غیربومی برای این کار اعلام آمادگی کردند تا براساس فراخوان عمومی که در جذب سرمایه‌گذار منتشر شده بتوانیم تا پایان تیرماه نسبت به معرفی و مشخص شدن سرمایه‌گذار برای احداث این پروژه اقدامی علمی انجام دهیم.
مشاور اجرایی مدیر کل ورزش و جوانان استان اردبیل به زیبایی‌های منطقه نمین به ویژه بخش ویلکیج در جذب سرمایه‌گذاران برای توسعه گردشگری ورزشی و توریسم سلامت اشاره کرد و گفت: با اجرای چنین پروژه‌هایی منطقه نمین از بن بست توسعه اقتصادی و گردشگری خارج شده و یک فضای بی‌نظیر در برگزاری رویدادها و مسابقات جهانی و بین‌المللی را در رشته‌های مختلف ورزشی در این منطقه شاهد خواهیم بود.
ورودی تصریح کرد: ما قصد راه‌اندازی پیست سوارکاری و اتومبیلرانی را در مناطق مختلف استان داریم که در صورت پیشقدم شدن فرمانداران در این زمینه و تامین زمین مورد نیاز برای سرمایه‌گذاران در این حوزه برنامه‌‌ریزی‌ها را به گونه‌ای انجام خواهیم
داد تا این پیست‌ها هر چه سریعتر احداث شود. Normal 0 false false false EN-US X-NONE FA /* Style Definitions */ table.MsoNormalTable {mso-style-name:"Table Normal"; mso-tstyle-rowband-size:0; mso-tstyle-colband-size:0; mso-style-noshow:yes; mso-style-priority:99; mso-style-parent:""; mso-padding-alt:0cm 5.4pt 0cm 5.4pt; mso-para-margin-top:0cm; mso-para-margin-right:0cm; mso-para-margin-bottom:8.0pt; mso-para-margin-left:0cm; line-height:107%; mso-pagination:widow-orphan; font-size:11.0pt; font-family:"Calibri","sans-serif"; mso-ascii-font-family:Calibri; mso-ascii-theme-font:minor-latin; mso-hansi-font-family:Calibri; mso-hansi-theme-font:minor-latin;}
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.