مدیر تربیت بدنی و فوق برنامه دانشگاه محقق اردبیلی از برگزاری اولین دوره مسابقات وزنه‌برداری دانشجویان پسر دانشگاه‌های سراسر کشور در این دانشگاه خبر داد. 
غلامرضا احمدزاده در گفتگو با ایسنا، منطقه اردبیل از برگزاری اولین دوره مسابقات وزنه‌برداری دانشجویان پسر دانشگاه‌های سراسر کشور در این دانشگاه خبر داد. 
احمدزاده ادامه داد: تا به امروز40 تیم با حضور 70 ورزشکار از دانشگاه‌های آزاد، علمی-کاربردی، پیام‌نور، علوم پزشکی و غیر انتفاعی برای حضور در این مسابقات اعلام آمادگی کردند. 
وی افزود: این مسابقات در هشت دسته پیگیری می‌شود که انتخابی تیم ملی دانشجویان وزنه برداری برای اعزام به مسابقات جهانی نیز خواهد بود و افراد منتخب شهریورماه سالجاری در کشور لهستان حاضر خواهند شد. 
احمدزاده گفت: کسب امتیاز میزبانی این مسابقات افتخار بزرگی برای دانشگاه محقق اردبیلی بوده و این مهم با همکاری فدراسیون ملی ورزش‌های دانشگاهی و رئیس انجمن وزنه برداری دانشجویان محقق شده است. 
مدیر تربیت بدنی و فوق برنامه دانشگاه محقق اردبیلی گفت: این مسابقات از 20 تیر به مدت 2 روز در سالن شماره دو تربیت بدنی دانشگاه محقق اردبیلی برگزار خواهد شد و مراسم افتتاحیه روز چهارشنبه 20 تیرماه با حضور مسئولان کشوری و استانی برگزار خواهد شد.
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.