به گزارش ایرنا، ولی ملکی روز یکشنبه در همایش تقدیر از حامیان مصرف کننده در اردبیل افزود: همچنین محصولات واحدهای تولیدی و صنعتی به لحاظ بسته بندی و دیگر الزامات تو000000لید فاصله بیشتری با بازار های جهانی برای رقابت دارد.
وی بابیان اینکه مشتری مداری در تولید اصل است افزود: صاحبان واحد های تولیدی به رغم داشتن توانایی لازم از نظم و انضباط تولید برخور ار نیستند یعنی توجه چندانی به مشتری ندارند.
ملکی بیان کرد: تولید کنندگان باید مطابق سلیقه و ذایقه مشتریان اقدام به تولید محصول کنند در غیر اینصورت نمی توانند وارد بازار رقابت شوند.
وی اضافه کرد: همه تولید کنندگان در مرحله اول به فکر توسعه واحد تولیدی خود هستند و کمتر به برند سازی می اندیشند در حالی که باید برند سازی را اولویت کاری خود قرار دهند .
نماینده مشگین شهر ارتقای کیفیت محصولات داخلی را ضروری دانست و گفت: مصرف کننده باید اولویت اول تولید کننده باشد چرا که این دو مکمل هم هستند و مصرف کننده بدنبال کالای با کیفیت است .
ملکی با تاکید بر اینکه اگر کالای ایرانی با کیفیت تولید شود مشتریان سراغ کالاهای غربی نخواهند رفت ،بیان کرد: خیلی از کالاهای ایرانی امروز به نام ترک برند سازی می شود که باید مردم نسبت به خرید کالای ایرانی تعصب داشته باشند .
سید حامد عاملی رئیس سازمان صنعت،معدن و تجارت استان اردبیل هم در این جلسه گفت: قانون حمایت از حقوق مصرف کننده شرایط لازم برای تولید کنندگان و مصرف کنندگان را فراهم کرده و ضروری است همه مصرف کنندگان و تولید کنندگان بر اساس این قانون امور خود را پیش ببرند .
وی افزود: طرح توسعه ،بهره وری ،عوامل انسانی ،استانداردهای کیفی ،خدمات پس از فروش و گارانتی در این قانون تصریح شده و یکی از اصول توسعه واحد های تولیدی عمل به این شرایط است .
عاملی حمایت از خرید کالای ایرانی را یادآور شد و گفت: حمایت از کالای ایرانی بدون تغییر ساختارها محقق نخواهد شد .
رئیس سازمان صنعت،معدن و تجارت استان اردبیل اظهار امیدواری کرد که با تغییر ساختارها حمایت از خرید کالای ایرانی تحقق یابد .
بهمن حسین زاده معاون امور اقتصادی و توسعه منابع انسانی استاندار اردبیل هم در این جلسه گفت:دولت تدبیر و امید حمایت از واحد های تولیدی را با هدف اشتغالزایی در دستور کار قرار داده است .
وی افزود: اشتغال و تولید اولویت اصلی در استان اردبیل است و برای تحقق آن 20 هزار شغل در سال جاری برنامه ریزی شده است .
حسین زاده بابیان اینکه چشم انداز خوبی برای استان اردبیل ترسیم شده است افزود:پرداخت تسهیلات اشتغال فراگیر و اشتغال پایدار روستایی در این استان با راه اندازی پنجره واحد شروع شده است .
معاون استاندار اردبیل سرمایه گذاری بخش خصوصی در استان رایادآور شد و گفت: مشوق های لازم برای سرمایه گذاری بخش خصوصی در استان در نظر گرفته شده است .
جلیل سرباز رئیس انجمن حمایت از مصرف کنندگان اردبیل هم در این جلسه خواستار شفاف سازی بازار ،تسهیل فرایند تولید ،عرضه کالاهای با کیفیت و کاهش هزینه های تولید و مصرف شد .
وی افزود: موضوع تکریم و صیانت از حقوق مردم با همکاری و هماهنگی استانداری و فرمانداری به صورت میدانی بررسی و گزارش آن به سازمان حمایت از مصرف کننده ارسال شده است .
در این جلسه با حضور معاون وزیر صنعت ،معدن و تجارات از حامیان مصرف کننده استان اردبیل تجلیل شد .
7110/ 1257
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.