صدیف بدری روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: امسال هزار و 350 میلیارد ریال اعتبار برای راه آهن اردبیل اختصاص داده شد و علاوه براین مقرر شد هفت هزار و 500 میلیارد ریال فاینانس داخلی برای راه آهن اردبیل اختصاص داده شود که در صورت تامین اعتبار این طرح تا سه سال آینده به بهره برداری خواهد رسید .
وی با بیان اینکه طرح راه آهن مشکل فنی و اجرایی ندارد افزود: مشکل اصلی این طرح کمبود اعتبار است که با تلاش نمایندگان استان در مجلس و استاندار اردبیل مشکل اعتباری راه آهن برطرف شد.
نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: عملیات اجرایی قطعه های که دارای پیمانکار است به خوبی پیش می رود اما حجم عملیات بدلیل صعب العبور بودن مسیر سنگین است و باید پیمانکاران مطابق زمان بندی مشخص فعالیت خود را با جدیت ادامه دهند.
بدری بااشاره به احداث بزرگراه در اردبیل ادامه داد: چهار بانده اردبیل - سرچم به طول 20 کیلومتر ، اردبیل -آستارا، اردبیل -بیله‌سوار - اردبیل - مشگین‌شهر اجرایی می شود .
طرح راه آهن اردبیل - میانه به طول 175 کیلومتر از سال 1383 کلنگ زنی و مدت زمان اجرای آن پنج سال تعیین شده بود که بدلیل نبود اعتبارت تکمیل آن تاکنون به تعویق افتاده است.
7110/ 1257
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.