بهنام بهشتی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: برخی از عطاری ها با فریب مردم به صورت آگاهانه و یا ناآگاهانه اقدام به فروش قرص و یا شربت هایی با هدف ترک اعتیاد می کنند.
وی بیان کرد: بر اساس بررسی های انجام گرفته بسیاری از مردم از روی بی اطلاعی و با هدف ترک و یا درمان اعتیاد به قرص ها و شربت های عطاری ها پناه می برند که نتیجه ای جز شدت اعتیاد برایشان ندارد.
بهشتی با اشاره به تخلفات انجام گرفته در برخی باشگاه های ورزشی و همچنین آرایشگاه های زنانه و مردانه از بازرسی از این مراکز و پلمپ پنج باشگاه متخلف خبر داد.
وی گفت: برخی آرایشگاه ها با هدف رفع چین و چروک و لاغری قرص هایی حاوی مواد مخدر به مردم ارائه می کنند که فرد را گرفتار می کند.
دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان بر هوشیاری مردم و خانواده ها تاکید کرد و افزود: برخی از مواد مخدر در قالب های مختلف خوراکی وارد بازار شده که باید خانواده ها فرزندان خود را نسبت به این موضوعات حساس کنند.
بهشتی اظهارکرد: والدین باید ارتباط خود را با فرزندان بهتر کنند تا گرایش به افراد بیگانه و موقعیت های خطر برای افتادن در دام اعتیاد در آنان کمتر شود.
وی ادامه داد: والدین همچنین باید کودکان خود را برای پرهیز از گرفتن مواد خوراکی از افراد غیر مطمئن آگاه سازند.
3006/ 1257
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.