اعضای کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی و تعدادی از معاونین وزارت صمت و اتاق بازرگانی برای بازدید از طرح‌ها و واحدهای صنعتی وارد اردبیل شدند .
به گزارش ایسنا، منطقه اردبیل، در این سفر دو روزه که تا عصر پنج‌شنبه ادامه خواهد داشت اعضای کمیسیون با سفر به شهرهای مختلف استان اردبیل از نزدیک با واحدهای تولیدی و صنعتی و مشکلات آنها آشنا شده و با حضور در جلسه ستاد تسهیل و همچنین شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی تلاش خواهند کرد تا راهکاری منطقی برای حل این موانع و مشکلات در چارچوب اختیارات خود در مجلس بیندیشند.
اعضای کمیسیون صنایع و معادن مجلس بعد از بازدید از بقعه شیخ‌صفی‌الدین اردبیلی و دیدار با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل رهسپار سرعین شدند تا از فردا در قالب اکیپ‌های چند نفره با سفر به شهرستان‌ها از شهرک‌ها و نواحی صنعتی و واحدهای تولیدی در شهرهای مختلف بازدید کرده و نشستی را با سرمایه‌گذاران و صاحبان صنعت برگزار کنند.
معاون هماهنگی امور اقتصادی و منابع انسانی استانداری اردبیل در مورد این سفر اظهار کرد: فردا قائم مقام وزیر صنعت، معدن و تجارت نیز در اردبیل حاضر خواهد شد و ما با برگزاری ستاد تسهیل تلاش می‌کنیم تا موانع پیش‌روی صنعتگران استان را با تصمیمات و تدابیر لازم برطرف کنیم.
بهمن حسین‌زاده به بازدید اعضای کمیسیون صنایع و معادن مجلس از شهرک‌های صنعتی اردبیل و جمع‌بندی مشکلات صاحبان صنایع اشاره و خاطرنشان کرد: در جلسه شورای گفتگو نیز سعی خواهیم کرد تا در یک تعامل و همکاری بین مدیران دولتی و بخش خصوصی و نمایندگان مجلس راهکارهای منطقی برای رفع مشکلات تولید و صنعت در نظر بگیریم.
وی افزود: ما در استان برنامه توسعه 1400 را بعد از برگزاری 240 جلسه و با تلاش 200 نفر در یک برنامه‌ریزی دقیق تهیه و تدارک دیدیم که شاخص این برنامه ایجاد سالانه 20 هزار فرصت شغلی است. Normal 0 false false false EN-US X-NONE FA /* Style Definitions */ table.MsoNormalTable {mso-style-name:"Table Normal"; mso-tstyle-rowband-size:0; mso-tstyle-colband-size:0; mso-style-noshow:yes; mso-style-priority:99; mso-style-parent:""; mso-padding-alt:0cm 5.4pt 0cm 5.4pt; mso-para-margin-top:0cm; mso-para-margin-right:0cm; mso-para-margin-bottom:8.0pt; mso-para-margin-left:0cm; line-height:107%; mso-pagination:widow-orphan; font-size:11.0pt; font-family:"Calibri","sans-serif"; mso-ascii-font-family:Calibri; mso-ascii-theme-font:minor-latin; mso-hansi-font-family:Calibri; mso-hansi-theme-font:minor-latin;}
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.