شهردار اردبیل گفت: عملکرد شهرداری نسبت به سال‌های گذشته بسیار شفاف‌تر است و از همین روی همکاران ما نیازمند تشویق هستند .
حمید لطف‌اللهیان در گفتگو با ایسنا، منطقه اردبیل، اظهار کرد: ما در لایحه پیشنهادی به شهرداری به دنبال دریافت تسهیلات بانکی نیستیم بلکه می‌خواهیم در مقابل سپرده‌گذاری چک‌های در انتظار وصول خودمان خرید دین به مبلغ 50 میلیارد ریال را با کسر کارمزد انجام دهیم .
وی خاطرنشان کرد: پیش از این چند بار چنین اتفاقی در دور قبلی شورا و مدیریت شهرداری‌ها اتفاق افتاده تا از این طریق بخشی از مشکلات مالی شهرداری برطرف شود .
شهردار اردبیل با بیان اینکه نه می‌توانیم پول پیمانکار را پرداخت نکنیم و نه در پرداخت حقوق کارکنان قصوری داشته باشیم، خاطرنشان کرد: با این اوضاع و احوال درآمدی شهرداری باید به گونه‌ای عمل کنیم تا در بین این دو بخش یک تعادل ایجاد کنیم تا بیش از این فعالیت و کارکرد در شهرداری دچار مشکل نشده و خروجی با نقص و کوتاهی همراه نباشد .
لطف‌اللهیان گفت: ما آمادگی داریم در حوزه درآمدها به صورت مفصل با شورا نشست‌های کارشناسی برگزار کنیم تا به صورت شفاف مسایل را مطرح کنیم که در حال حاضر شفافیت کار شهرداری در همه حوزه‌ها بینظیر است .
وی افزود: تمام دخل و خرج ما براساس بودجه مصوب شورا و متمم‌های ارائه شده و مصوب پارلمان محلی انجام می‌شود که در چنین شرایطی با این شفافیت عملکرد همکاران ما به جای دریافت تذکر نیازمند تشویق هستند .
شهردار اردبیل همچنین به اجرای طرح مدیریت یکپارچه پارک حاشیه خیابان‌ها اشاره کرد و گفت: با توجه به اتمام قرارداد پیمانکار قبلی و ناکارآمدی در اجرای پروژه‌های سابق ساماندهی پارک حاشیه خیابان‌ها ما تصمیم گرفتیم تا با هماهنگی راهنمایی و رانندگی و در قالب یک کار نو در این حوزه مدیریت شایسته‌ای را داشته باشیم .
لطف‌اللهیان ادامه داد: قطعا در قرارداد جدید به دنبال ساماندهی تمامی معابر که تبدیل به پارک در حاشیه خیابان‌ها شده‌اند مدنظر ما خواهد بود و امیدواریم براساس مصوبه شورای شهر بتوانیم در اجرای این طرح موفق عمل کنیم. Normal 0 false false false EN-US X-NONE FA /* Style Definitions */ table.MsoNormalTable {mso-style-name:"Table Normal"; mso-tstyle-rowband-size:0; mso-tstyle-colband-size:0; mso-style-noshow:yes; mso-style-priority:99; mso-style-parent:""; mso-padding-alt:0cm 5.4pt 0cm 5.4pt; mso-para-margin-top:0cm; mso-para-margin-right:0cm; mso-para-margin-bottom:8.0pt; mso-para-margin-left:0cm; line-height:107%; mso-pagination:widow-orphan; font-size:11.0pt; font-family:"Calibri","sans-serif"; mso-ascii-font-family:Calibri; mso-ascii-theme-font:minor-latin; mso-hansi-font-family:Calibri; mso-hansi-theme-font:minor-latin;}
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.