سرپرست اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل خواستار همکاری و مشارکت نهادهای فرهنگی در توسعه صنعت کردشگری این استان شد.

به گزارش ایلنا، نادر فلاحی در دیدار با مدیر کل تبلیغات اسلامی و مدیر کل حوزه هنری استان اردبیل تصریح کرد: گردشگری اصلی‌ترین محور توسعه استان در ابعاد مختلف است.

وی اضافه کرد: به منظور رونق صنعت گردشگری یک یا چند اداره کل به تنهایی قادر به پیشبرد این هدف نیست و انتظار می‌رود، دستگاه های اجرایی، نهادهای فرهنگی، نهادهای مدنی و حتی خود شهروندان در تحقق آن مشارکت کنند.

سرپرست اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان با اذعان به تعامل این اداره کل با تمامی دستگاه های فرهنگی استان اضافه کرد: از جمله حوزه هنری می‌تواند امکانات خود را در راستای ارتقا خدمات فرهنگی به گردشگران به کار گیرد.

فلاحی افزود: همچنین اداره کل تبلیغات اسلامی استان می تواند در ورودی های شهر و مساجد مجاور آثار و مراکز تاریخی و گردشگری در ارتقا خدمات ارائه شده به مسافران مشارکت داشته باشد.

وی با بیان اینکه توسعه صنعت گردشگری استان رونق اقتصادی این منطقه را به دنبال دارد، اضافه کرد: بی‌شک هر اقدامی در این خصوص موثر بوده و در تحقق این هدف ثمرات خود را عیان خواهد ساخت.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.