معاون پارلمانی و امور استان‌های وزارت ورزش و جوانان گفت: بعد از گذشت چهار دهه از پیروزی انقلاب شایسته است به دور از فضای تعارف و شعار در حوزه جوانان به شکل عملگرا اقدامات و برنامه‌ریزی‌های خود را انجام دهیم.
 
به گزارش ایسنا، منطقه اردبیل، امیررضا خادم در حاشیه معارفه مدیر کل ورزش و جوانان استان اردبیل در جمع تعدادی از خبرنگاران اظهار کرد: وزارت ورزش و جوانان چندان اختیار کار و فعالیت در حوزه جوانان را ندارد به طوری که ما به شکل شفاف و مشخص ماموریت‌ها و وظایف خود را به عنوان متولی این حوزه نمی‌دانیم و تنها در بخش نظارت و گزارش‌گیری سعی داریم ورود پیدا کنیم.
 
وی ضرورت حمایت از سمن‌ها و فعالان بخش‌های غیردولتی را در قالب مجموعه‌های مردم‌نهاد یادآور شد و خاطرنشان کرد: جوانان ما با شجاعت گاه موثرتر از کارکنان و مدیران دولتی عمل می‌کنند چرا که با صلابت و قدرت سعی بر انجام ماموریت خود دارند.
 
معاون پارلمانی و امور استان‌های وزارت ورزش و جوانان ضرورت احیای قهرمانی‌های استان اردبیل را در رشته‌هایی نظیر کشتی فرنگی یادآور شد و بیان کرد: زمانی 80 درصد کشتی‌گیران فرنگی ما در تیم ملی را جوانان اردبیلی تشکیل می‌دادند که باید چنین ظرفیت‌های عظیم احیا شود.
 
خادم افزود: هر چند اردبیلی‌ها و کل مردم ایران به وجود قهرمانانی چون علی دایی و رضازاده افتخار می‌کنند اما از استان اردبیل انتظار می‌رود در رشته‌هایی همچون کشتی، وزنه‌برداری و ورزش اسکی بتوانند با توجه به توان و قابلیتی که در ورزشکاران این استان وجود دارد در بالاتری سطح بایستند.
 
وی اعتبارات و پیمانه ورزش و جوانان را محدود و کوچک برشمرد و تصریح کرد: ما توان انجام تمامی کارها و ماموریت‌ها را نداریم و ضروری است مسئولان استانی با انگیزه مضاعف در باب توسعه و رشد و بالندگی قهرمانان ورزشی و جوانان توانا ورود پیدا کنند.
 
معاون پارلمانی و امور استان‌های وزارت ورزش و جوانان همچنین به آماده‌سازی تیم‌های ورزشی کشورمان در فرصت باقیمانده تا بازی‌های آسیایی اشاره کرد و افزود: ما تلاش می‌کنیم تا بهترین نتایج را در بازی‌های آسیایی که نیمه دوم امسال برگزار خواهد شد کسب کرده و به دست آوریم. Normal 0 false false false EN-US X-NONE AR-SA /* Style Definitions */ table.MsoNormalTable {mso-style-name:"Table Normal"; mso-tstyle-rowband-size:0; mso-tstyle-colband-size:0; mso-style-noshow:yes; mso-style-priority:99; mso-style-parent:""; mso-padding-alt:0cm 5.4pt 0cm 5.4pt; mso-para-margin-top:0cm; mso-para-margin-right:0cm; mso-para-margin-bottom:8.0pt; mso-para-margin-left:0cm; line-height:107%; mso-pagination:widow-orphan; font-size:11.0pt; font-family:"Calibri",sans-serif; mso-ascii-font-family:Calibri; mso-ascii-theme-font:minor-latin; mso-hansi-font-family:Calibri; mso-hansi-theme-font:minor-latin;}
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.