استاندار اردبیل گفت: دانشگاه آزاد اسلامی در یک برنامه‌ریزی منسجم در ایجاد فرصت‌های اشتغال پایدار در مسیر فناوری‌های نوین پیشقدم و پیشتاز عمل کرده است.
به گزارش ایسنا، منطقه اردبیل، اکبر بهنامجو در مراسم افتتاح خط تولید واحد فناور و دانش بنیان اندیشه سلامت سبلان در اردبیل اظهار کرد: ما خوشحال هستیم که در فضای علمی شاهد شکوفایی توانمندی جوانانمان هستیم که بی‌ادعا اما با همت بلند سعی کردند در قالب چنین مجموعه‌های فناور و دانش بنیان توان و بضاعت علمی و کارآمدی خود را به نمایش بگذارند.
وی خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه ما در سالجاری ایجاد 20 هزار شغل را هدفگذاری کردیم به یقین راه‌اندازی چنین مجموعه‌هایی می‌تواند فرصتی استثنایی به وجود آورد تا ما بتوانیم در قالب یک تفاهمنامه مشترک از تمام امکانات استانی و ملی در ایجاد اشتغال جوانان و فارغ‌التحصیلان بهره بگیریم.
استاندار اردبیل افزود: سال گذشته وضعیت مناسبی را در جذب اعتبارات ملی و سایر حمایت‌ها از حوزه کارآفرینی شاهد نبودیم اما امسال در یک دورنمای امیدبخش با حرکتی که دانشگاه آزاد آغاز کرده انتظار می‌رود اقدامات اساسی و زیربنایی در حوزه اشتغال رقم بخورد.
بهنامجو با اشاره به اینکه ما در حوزه صنعت، تجارت و گردشگری می‌توانیم با همت مجموعه‌های دانشگاهی به ویژه دانشگاه آزاد فضای اشتغال برای نسل آینده ایجاد کنیم، تصریح کرد: استان اردبیل با توجه به قابلیت‌های بی‌نظیر در بخش گردشگری باید به استان پایلوت در حوزه آموزش گردشگری در کشور اعم از هتلداری و خدمات تورگردانی با آژانس تبدیل شود که در این زمینه باید از ظرفیت‌های موجود به بهترین شکل در مسیر توانمندسازی استفاده کنیم.
وی ادامه داد: ما با همدلی که در استان ایجاد کردیم امیدواریم با کمک و همراهی دانشگاه آزاد بتوانیم به اهداف تعریف شده در کمترین زمان دسترسی پیدا کنیم.
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.