مدیر پروژه راه‌آهن اردبیل – میانه گفت: در سال گذشته 50 میلیارد تومان اوراق خزانه اسلامی برای تسویه مطالبات پیمانکاران راه آهن اردبیل تخصیص یافت که نسبت به پرداخت آن اقداماتی انجام شده است.
به گزارش ایسنا، منطقه اردبیل، کاظمی در جلسه بررسی پروژه‌های سفر رئیس جمهور با حضور رئیس گروه امور پایش و ارزیابی اطلاعات مدیریت سازمان برنامه و بودجه کشور و مدیران دستگاه‌های اجرایی در اردبیل اظهار کرد: اظهار کرد: راه‌آهن اردبیل – میانه از پروژه‌های مهم و اولویت‌دار استان اردبیل است که براساس آخرین برآوردها برای تکمیل این پروژه یک هزار میلیارد تومان اعتبار نیاز است.
وی خاطرنشان کرد: در سال گذشته این پروژه پیشرفت 15 تا 20 درصدی داشته که با افزایش اعتبار این امیدواریم در سال آینده راه‌آهن اردبیل – میانه به مرحله بهره‌برداری برسد.
وی با بیان اینکه از طریق برنامه و بودجه تامین اعتبار این پروژه به صورت 6 ماهه در فصل کاری مورد توجه قرار گرفته است، افزود: با توجه به بدهی عمده ما در اجرای این پروژه به پیمانکاران قرار شد از طریق اوراق خزانه بخش عظیمی از این مطالبات پرداخت شود که به دلیل مهلت بازپرداخت اوراق ظرف سه سال پیمانکاران چندان راغب به دریافت اوراق نبوده و به نظر می‌رسد با این شرایط راندمان کاری پیمانکاران در را‌ه‌اهن پائین بیاید.
وی بیان کرد: همچنان پرداخت مطالبات پیمانکاران از طریق اوراق خزانه اسلامی پیگیری می‌شود و امیدواریم در سالجاری نیز این روند ادامه پیدا کرده و یک شرایط مناسبی را در تکمیل و به سرانجام رساندن راه‌اهن اردبیل شاهد باشیم.
وی ادامه داد: پیشرفت راه آهن اردبیل – میانه در حال حاضر 65 درصد است و تاکنون 520 میلیارد تومان برای این پروژه هزینه شده و با تاکید استاندار اردبیل قرار است ظرف سه سال آینده این پروژه به سرانجام برسد.
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.