به گزارش ایرنا، حسین دشتی پنجشنبه در نشست با فرماندار مشگین شهر گفت: نرخ سود این تسهیلات بانکی چهاردرصد بوده و20 درصد از کل مبلغ به سایر افراد واجد شرایطی که تحت پوشش این نهاد نمی باشند تعلق خواهد گرفت.
وی افزود: اخیرا با هدف اشتغالزایی وکوتاه شدن دست واسطه ها کمیته امداد اقدام به عقد قرارداد تولید وفروش تابلو فرش با یک شرکت معتبر داخلی نموده است.
وی با بیان اینکه در این قرار داد یک هزار نفر از بافندگان فرش سهیم می باشند، بیان کرد:از این تعداد 300تن از بافندگان شهرستان مشگین شهر می باشند.
دشتی اضافه کرد: در حال حاضر 26هزار خانوار با جمعیتی بالغ بر 54هزار نفر تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) هستند که ماهانه علاوه بر دریافت خدمات مختلف بیش از 53میلیارد ریال مستمری دریافت می کنند.
وی با بیان اینکه هم اکنون یکی از مشکلات اصلی مدد جویان در شهرستان مشگین شهر مشکل مسکن می باشد از آمادگی این نهاد برای تملک واحدهای مسکن مهر مازدا دراین شهر ودیگر شهرهای استان خبر داد.
در این نشست علی رحیمی زاد فرماندار مشگین شهر نیز با بیان اینکه مشگین شهر بیشترین تعداد مددجویان تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) را به خود اختصاص داده خواستار توجه بیشتر به این شهرستان شد.
مشگین شهر در شمال غرب اردبیل واقع است.
7117/6016
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.