مدیر کل صدا و سیمای مرکز اردبیل گفت: رادیو به عنوان یک رسانه گرم و پرمخاطب همچنان جایگاه خود را حفظ کرده و طرفداران زیادی دارد.
به گزارش ایسنا، منطقه اردبیل، علی ملااحمدی در مراسم گرامیداشت جشن روز رادیو در صدا و سیمای مرکز اردبیل اظهار کرد: با توجه به راه‌اندازی اولین فرستنده رادیو در تهران در چهارم اردیبهشت سال 1319 این روز به نام روز رادیو نامگذاری شده که شایسته است در این روز در کنار تجلیل و تکریم از فعالان این رسانه پویا نقاط قوت و ضعف رادیو به خوبی تبیین و تشریح شود.
وی خاطرنشان کرد: در عصر ارتباطات و استفاده از فناوری‌های جدید و ازدیاد شبکه‌های اجتماعی جای خرسندی است که رادیو به عنوان یک رسانه گرم مخاطبان خود را حفظ کرده که ضرورت دارد با توجه جدی‌تر به ذائقه شنوندگان این رسانه بتواند در انجام ماموریت خود موفق عمل کند.
مدیر کل صدا و سیمای مرکز اردبیل پویایی و سرزندگی رادیو را با داشتن هنرمندان و مجریان توانمند به عنوان یک نقطه قوت برای این رسانه یادآور شد و گفت: آنچه که در این عرصه باید مورد توجه قرار گیرد تنوع‌بخشی به تولید آثار برمبنای نیاز و علاقه مخاطبان و جامعه هدف است که به یقین این حرکت نتابج سودمندی را به همراه خواهد داشت.
ملااحمدی به سابقه دیرینه رادیو در استان اردبیل اشاره کرد و افزود: رادیو با 55 سال سابقه در اردبیل جزو قدیمی‌ترین رسانه‌ها در بین مردم و خانواده‌هاست که همچنان مخاطبان آن با رغبت و انگیزه بیشتر در هر ساعت از برنامه‌های آن استفاده می‌کنند.
وی همچنین در نشست با مسئولان ورزش استان با اشاره به ورود صدا و سیمای مرکز استان در توسعه و ترویج ورزش همگانی و فعال شدن برنامه ورزش صبحگاهی درر رادیو به مدت 30 دقیقه اظهار کرد: ما در قالب این برنامه سعی خواهیم کرد تا از پارک‌ها و محلات مختلف اردبیل گزارش‌هایی را تهیه و تقدیم مخاطبان کنیم تا بتوانیم در بین افراد جامعه ورزش صبحگاهی را توسعه و ترویج دهیم.
مدیر کل صدا و سیمای مرکز اردبیل از دو برابر شدن برنامه‌های ورزشی رادیو خبر داد و بیان کرد: ما سه برنامه رادیویی را به 6 برنامه افزایش دادیم و در کنار آن یک برنامه تلویزیونی نیز به دو برنامه ارتقا یافته است.
ملااحمدی افزود: باید در استان اردبیل در چند رشته خاص مزیت استانی در این رشته‌ها با توجه به علاقمندی مردم و استعداد ورزشکاران معرفی شود که انتظار داریم در این زمینه نیز حرکت‌های خوب و مناسبی در توسعه ورزش همگانی و قهرمانی اتفاق بیفتد.
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.