مدیر اداره آموزش و برنامه ریزی معاونت آموزشی جهاددانشگاهی استان اردبیل گفت: در سال گذشته بیش از 6  هزار نفر از خدمات آموزش تخصصی و عمومی جهاددانشگاهی در سطح استان بهره مند شدند. 
به گزارش ایسنا، منطقه اردبیل، محمد علیزاده مهمترین نقش جهاددانشگاهی در زمینه  "حمایت از کالای ایرانی" را فرهنگ سازی از طریق آموزش های مناسب عنوان کرد و گفت: قبل از هر چیز  بایستی این باور در جامعه شکل بگیرد که  استفاده از کالا ی ایرانی، کشور را از بیگانگان بی نیاز می سازد و اهمیت دادن به تولیدات و استفاده از ظرفیت های داخلی موجب پیشرفت و توسعه کشور می شود. 
وی با بیان اینکه جهاددانشگاهی اردبیل در سال های اخیر به دنبال تخصصی کردن دوره‎های آموزشی خود است افزود: در همین راستا این نهاد اقدام به برگزاری دوره‌های مختلف تخصصی از جمله تکنسین داروخانه، تکنیک‌های کاربردی در آزمایشگاه تشخیص طبی، دستیار دندانپزشک، کمک‌های اولیه و فوریت‌های پزشکی، کاربرد گیاهان دارویی در درمان بیماری‌ها و MSP نموده است. 
مدیر اداره آموزش و برنامه ریزی معاونت آموزشی جهاددانشگاهی استان اردبیل با بیان اینکه این نهاد در سالجاری هم به دنبال گسترش فعالیت‌ها و برآورده کردن نیازهای تخصصی جدید آموزشی استان است تصریح کرد: برای سهولت دسترسی مراجعه کنندگان به مراکز آموزشی و افزایش کارآیی، در حال راه اندازی مراکز آموزشی در شهرستان‌ها و  تدوین دوره‌های آموزشی جدید هستیم. 
علیزاده اظهار کرد: رفع نیازها و توسعه آموزش‌های تخصصی استان، افزایش تعداد فراگیران و برگزاری دوره های مجازی از اهداف این نهاد در حوزه معاونت آموزش است. 
وی یادآور شد: در سال گذشته دوره آموزشی کار آفرینی با هدف آشنایی با اصول راه اندازی یک کسب و کار موفق، ارتقاء سطح مهارت شغلی افراد، خودآگاهی و ترغیب کارجویان به خوداشتغالی از طریق عملی نمودن ایده های کارآفرینی و  ایجاد اشتغال پایدار برگزار شد. 
مدیر اداره آموزش و برنامه ریزی معاونت آموزشی جهاددانشگاهی استان اردبیل با اشاره به ارائه آموزش های لازم‌ به مربیان نهضت سوادآموزی استان در سال گذشته ادامه داد: بر اساس قرارداد منعقده با معاونت سوادآموزی وزارت آموزش و پرورش، دو هزار و ۵ نفر داوطلب در معاونت آموزشی جهاددانشگاهی اردبیل  با دریافت بسته آموزشی به مدت 7 ماه به صورت مجازی آموزش دیدند و در آزمون آنلاین نهایی شرکت کردند. 
علیزاده چاپ کتاب آموزش زبان انگلیسی "EPT-MSRT Quick and Easy"  را از دیگر فعالیت های معاونت آموزشی جهاددانشگاهی استان اردبیل عنوان و خاطرنشان کرد: در این مرکز  دوره های آموزشی EPT ، MSR ، MSP و Mcitp نیز با ارائه گواهینامه معتبر برگزار می شود.
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.