با حضور مسئولان استانی و اعضای شورای شهر منطقه 5 شهرداری اردبیل ر ارائه خدمات بهتر به ساکنان مناطق اطراف شهر راه‌اندازی شد. 
به گزارش ایسنا، منطقه اردبیل، در این مراسم هدایت به عنوان شهردار جدید منطقه 5 معرفی و ساختمان موقت این منطقه مزین به نام شهید علی سیفی در اختیار شهرداری منطقه 5 شهرداری قرار گرفت تا ساکنان مناطق اطراف شهر اردبیل نظیر شهرک سینا، دانش‌آباد، حسن‌آباد و ... از خدمات ارائه شده در این مجموعه بهره‌مند شوند. 
در این مراسم شهردار اردبیل اظهار کرد: ما با افتتاح منطقه 5 شهرداری بدون اینکه ریالی به هزینه شهرداری افزوده شود تنها با هدف تسهیل امور مردم با منابع مالی و انسانی موجود این منطقه را راه‌اندازی و افتتاح کردیم. 
حمید لطف‌اللهیان خاطرنشان کرد: با اخذ مجوزهای قانونی و تصویب شورای شهر اردبیل در بودجه سال 97 مقرر شد تا منطقه 5 اردبیل بدون هیچگونه افزایش اعتبار و یا هزینه‌ای راه‌اندازی شود تا خدمات‌رسانی به ساکنان مناطق اطراف شهر اردبیل قوت و قدرت بیشتری بگیرد. 
وی بیان کرد: با راه‌‌اندازی این منطقه مقرر شد شهرداری منطقه یک اردبیل نیز مسئولیت بافت تاریخی و فرسوده اردبیل را عهده‌دار شده و زمینه بهسازی و توانمندسازی این مناطق را فراهم کند. 
شهردار اردبیل در ادامه تصریح کرد: ما در سال گذشته با توجه به دغدغه مردم در حوزه عبور و مرور و ضرورت روان‌سازی ترافیک تلاش کردیم تا با ساماندهی حوزه حمل و نقل عمومی به شکل سخت‌افزاری و نرم‌افزاری تلاشی جدی برای تحقق اهداف و برنامه‌ها در این حوزه انجام دهیم. 
لطف‌اللهیان به در دست مطالعه بودن طرح تفصیلی ترافیک شهر اردبیل اشاره کرد و گفت: ما با نوسازی ناوگان اتوبوس، مینی‌بوس و ورود 700 دستگاه تاکسی جدید سعی داریم تا خدمات‌رسانی در این حوزه شرایط مطلوب‌تری به خود بگیرد. 
وی به احداث تقاطع‌های غیرهمسطح و همچنین بازگشایی معابر به عنوان راهکار گره‌گشایی در حل مشکلات ترافیکی شهر اشاره و خاطرنشان کرد: تمام تلاش ما بر این است تا در بهترین شرایط بتوانیم ترافیک شهر اردبیل را درست و منطقی مدیریت کنیم. 
شهردار اردبیل همچنین به تولید و توزیع 240 هزار تن آسفالت در سطح شهر اردبیل اشاره کرد و افزود: با توجه به درخواست‌های مردم و گله‌مندی آنها از شرایط نامناسب آسفالت معابر، کوچه‌ها و خیابان‌ها سعی کردیم تا در سال 96 اهتمام جدی در توزیع کیفی آسفالت را انجام دهیم. 
لطف‌اللهیان گفت: به رغم مشکلات مالی در شهرداری در کنار توزیع 240 هزار تن آسفالت فاز اول پل قدس نیز در سال گذشته افتتاح شد که به اذعان مسئولان ترافیکی و پلیس راهور احداث این پل در روان‌سازی ترافیک موثر بوده است. 
وی ادامه داد: با تلاش همه مجموعه شهرداری و پیمانکاران و به دنبال افتتاح فاز اول پل قدس امسال و سال آینده سعی داریم تا فاز نهایی پل قدس را که قطعا گره‌گشای مشکلات ترافیکی شهر اردبیل است به بهر‌ه‌برداری برسانیم. 
شهردار اردبیل افزود: با بهبود شرایط جوی مردم سرعت اجرای این پروژه را به عینه خواهند دید و با گذر از فصل زمستان شرایطی را به وجود می‌آوریم تا در چند جبهه پل به سرعت تکمیل و آماده بهره‌برداری شود.

انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.