به گزارش ایرنا ، این خودرو سمند که عصر امروز (شنبه) از اسالم به سمت خلخال در حال حرکت بود در حوالی گردنه لرزله استان گیلان به کوه اطراف جاده برخورد کرد ه و در میان جاده واژگون شد.
در این حادثه بدنه خودرو آسیب دیده ،راننده و سرنشینان این خودرو نیز که بر اثر این حادثه از نواحی مختلف بدن مصدوم شده بودند با کمک امدادگران جمعیت هلال احمر تالش به بیمارستان این شهرستان انتقال یافتند.
این حادثه رانندگی چندمین حادثه رانندگی ناشی از مه غلیظ و محدودیت دید در جاده ارتباطی اسالم به خلخال است که درسال جدید اتفاق می افتد .
2 روز پیش نیز یک دستگاه خودرو سواری پراید به علت وجود مه غلیظ ، محدودیت دید و عدم توجه کافی راننده به جلو در گردنه الماس واقع در جاده خلخال به اسالم از مسیر خود منحرف و در دره اطراف جاده واژگون شد.
براثر این حادثه سه تن از سرنشینان این خودرو مصدوم وبه کمک امدادگران جمعیت هلال احمر خلخال به بیمارستان این شهرستان منتقل شدند.
شهرستان خلخال ، استان اردبیل را به استان گیلان متصل می کند، جاده خلخال - اسالم و خلخال - پونل 2 راه ارتباطی استان های اردبیل و گیلان می باشد.
23 کیلومتر از مسیر 70 کیلومتری جاده خلخال به اسالم در حوزه استحفاظی و راهداری اداره راه و شهرسازی خلخال و 47کیلومتر نیز در حوزه گیلان واقع شده است.
/6016/7119/6018
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.