رئیس پلیس راه استان اردبیل از ممنوعیت تردد خودروهای سنگین اعم از تریلی و کامیون در روز 12 و 13 فروردین در جاده‌ها و محورهای مواصلاتی استان اردبیل خبر داد.

به گزارش ایسنا، منطقه اردبیل، سیدحجت فتاحی در جریان بازدید از محورهای مواصلاتی شمال استان اردبیل اظهار کرد: در آخرین روزهای تعطیلات نوروزی هم اکنون تردد روانی را در جاده‌های استان اردبیل شاهد هستیم به طوری که به غیر از محور گرمی – بیله‌سوار که به دلیل بارش باران لغزنده است در سایر محورها ترافیک روانی را شاهد هستیم.

وی خاطرنشان کرد: در شرایط کنونی بیشترین تردد را در محور اردبیل – آستارا و اردبیل – سراب شاهد هستیم که از رانندگان انتظار داریم باصبر و حوصله و رعایت قوانین و مقررات به رانندگی خود ادامه دهند.

رئیس پلیس راه استان اردبیل‌ تمهیدات پلیس را در روز طبیعت یادآور شد و گفت: با توجه به پیش‌بینی افزایش سفر در محورهای مواصلاتی استان در دو روز آینده پلیس شرایط خاصی را در تردد خودروهای سبک و سنگین در محورهای مواصلاتی استان به ویژه محورهای کوهستانی استان در پیش گرفته است.

فتاحی افزود: فردا 12 فروردین در محور اردبیل – آستارا و اردبیل – سرچم و بالعکس این مسیرها از ساعت 7 صبح تا 24 شب تردد تریلی و کامیون و خودروهای سنگین به غیر از خودروهای حامل سوخت و مواد فاسد شدنی ممنوع هستند.

وی ادامه داد: در روز طبیعت 13 فروردین نیز در همه محورهای مواصلاتی استان تردد تریلی، کامیون و وسایط نقلیه سنگین ممنوع است تا هموطنان با ایمنی و آرامش بیشتر تردد کرده و عبور و مرور راحت‌تری را داشته باشند.

فرمانده پلیس راه استان اردبیل تصریح کرد: ما تمام نیروها و اکیپ‌های خود را در روزهای پایانی سفرهای نوروزی فعال کردیم تا در این ایام هموطنان بتوانند به راحتی و با ایمنی بیشتر در جاده‌ها تردد کنند و انتظار ما این است تا رانندگان نیز با احترام به قوانین راهنمایی و رانندگی سلامت خود و سایر هموطنان را رقم بزنند.


انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.