‎به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت‌الاسلام صادق بهزاد در خطبه‌های نماز جمعه اردبیل افزود: نسخه تمامی دردها و مشکلات اقتصادی کشور در پیام نوروزی رهبر انقلاب نهفته است و وظیفه نمایندگان مجلس در این زمینه بسیار خطیر و قابل توجه است.
وی بیان کرد: نمایندگان مجلس به جای پرداختن به مسائل حاشیه‌ای مانند استیضاح‌ بی‌حاصل وزرا ، قوانین مدون و مشخصی را طبق سیاست‌های ابلاغی مقام معظم رهبری در حوزه مسایل اقتصادی تصویب کنند.
وی تاکید کرد که مسئولان و مردم باید از تمام توان و قابلیت‌ها برای در تحقق شعار سال استفاده کنند تا کشور در مسیر توسعه و تعالی قرار گیرد.
بهزاد تشریح کرد: حمایت از کالای تولید داخل گامی مهم در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی است و این مهم با روی آوری ذائقه عمومی به خرید کالای ایرانی و نیز حمایت مسئولان در تولید کالای با کیفیت توسط واحدهای تولیدی کشور محقق می شود.
‎بهزاد همچنین با اشاره به فضیلت‌ ماه رجب و اعمال مخصوص این ماه گفت: خداوند ماه رجب را ماه بخشش گناهان، رسیدن به آرامش معنوی و فرصتی برای دعا کردن قرار داده و مومنان باید از این ماه به نحو احسن استفاده کنند.
بزرگداشت روز جهانی هواشناسی و نقش این سازمان در پیشگیری ازخسارت های احتمالی بلایای طبیعی از دیگر اظهارات خطیب جمعه اردبیل بود.
7110/6016
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.