به گزارش ایرنا ، عاطف ناصری روز شنبه در جلسه بررسی مشکلات بخش ویلکیج افزود: بهسازی راه های ارتباطی نمین به آبی بیگلو و آبی بیگلو به نیارق از جمله طرح هایی است که با تخصیص این میزان اعتبار به مناقصه گذاشته شده و با آغاز فصل کاری اجرایی می شود.
وی با بیان اینکه ترمیم و بهسازی جاده ارتباطی دهستان حور به اردبیل نیز جزو برنامه مهم اجرایی شهرستان نمین در سال آینده است، گفت: لکه گیری و خط کشی جاده ها نیز با صرف اعتباری بالغ بر 2 میلیارد ریال در این بخش انجام شده است.
فرماندار نمین اظهار کرد: جاده های ارتباطی روستاهای میرزارحیملو و تازه کند لقمان آباد بخش ویلکیج نیز با اختصاص 2 میلیارد ریال از سوی فرمانداری نمین و تامین مابقی هزینه ها از سوی اداره کل راه و شهرسازی سال آینده اجرایی می شود.
ناصری با اشاره به اینکه برای بهسازی جاده ارتباطی شهر آبی بیگلو به جنگل فندقلو و حذف نقاط حادثه خیز جاده های ارتباطی نیز در سال آینده سه میلیارد ریال در نظر گرفته شده، افزود: با توجه به پتانسیل های گردشگری و مسافرپذیری این بخش هزینه کردن در زمینه راه و جاده بهترین شیوه برای جذب سرمایه گذار و تقویت اقتصاد این منطقه است.
ناصری گفت: در سال جاری پنج میلیارد و 500 میلیون ریال برای تعمیر ، تجهیز و یا ساخت مدارس در این بخش هزینه شده و مدرسه خیر ساز این بخش نیز در هفته دولت سال 97 آماده سازی و افتتاح می شود.
فرماندار نمین در ادامه سخنان خود با اشاره به اینکه باید فضای فکری شهرستان به سمت ایجاد زمینه های کسب و کار ، معرفی پتانسیل ها و جذب و حمایت از سرمایه گذار سوق پیدا کند افزود: بخش ویلکیج پیشگام تشکیل ستاد مردمی حمایت از سرمایه گذار و جذب مشارکت های مردمی باشد.
معاون بهره برداری شرکت آب و فاضلاب شهری استان اردبیل هم در این جلسه با بیان اینکه در بخش آب شرب 63 کیلومتر شبکه آبرسانی در شهر آبی بیگلو وجود دارد، گفت: مخزن هوایی 75 مترمکعبی تقویت آب شرب این شهر نیز با ظرفیت تزریق 17 لیتر بر ثانیه آب و با 23 متر ارتفاع به بهره برداری رسیده و در این شهر از لحاظ تامین منابع آب شرب مشکلی وجود ندارد.
ساسان میرزارحیمی افزود: با قول مساعد فرماندار شهرستان نمین، برای توزیع فشار یکنواخت آب در شهر آبی بیگلو طرح رینگ و لوله گذاری دور این شهر با هزینه ای بالغ بر 10 میلیارد ریال از منابع داخلی این شرکت و کمک های فرمانداری اجرایی می شود.
نمین در 30 کیلومتری شرق اردبیل قرار دارد.
7120/6018
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.