معاون امور اقتصادی و منابع انسانی استاندار اردبیل گفت: در بیش از 100 ایستگاه در استان اردبیل میوه شب عید به هموطنان بلاواسطه عرضه می‌شود.
به گزارش ایسنا، منطقه اردبیل، بهمن حسین‌زاده در جلسه تنظیم بازار در استانداری اردبیل اظهار کرد: 25 ایستگاه در شهر اردبیل و 75 ایستگاه دیگر نیز در سایر شهرستان‌ها و مناطق استان برپا خواهد شد تا در آستانه سال نو مردم به راحتی میوه مورد نیاز خود را تامین کنند.
وی خاطرنشان کرد: دستگاه‌های مرتبط سعی کرده‌اند میوه باکیفیت و خوبی را تهیه و در این مدت نگهداری کنند که قرار است از فردا عرضه میوه در مناطق مختلف استان آغاز شود که بعد از ایام تعطیلات تا 15 فروردین نیز عرضه میوه در چهار ورودی شهر ادامه خواهد داشت.
معاون امور اقتصادی و منابع انسانی استاندار اردبیل در مورد قیمت پرتقال و سیب عرضه شده در این ایستگاه‌ها گفت: با تصمیم اعضای ستاد تنظیم بازار مقرر شد هر کیلو پرتقال به قیمت یک هزار و 500 تومان و سیب قرمز نیز به قیمت یک هزار و 700 تومان با هماهنگی تعاونی روستایی و به مباشرت شهرداری اردبیل در میادین مختلف عرضه شود.
حسین‌زاده افزود: هیچگونه کمبودی در تامین میوه مورد نیاز همشهریان در استان اردبیل وجود ندارد و ما در صورت کسری و کمبود به سرعت با تامین میوه مورد نیاز نسبت به عرضه به موقع و سریع اقدام خواهیم کرد.
وی تصریح کرد: از چند ماه پیش سیب قرمز مشگین‌شهر و پرتقال شمال خریداری و در سردخانه ذخیره‌سازی و نگهداری می‌شود و قرار شد با هماهنگی دستگاه‌های مرتبط به ویژه شهرداری با چادرزنی ایستگاه‌های عرضه میوه شب عید آغاز شود.
معاون امور اقتصادی و منابع انسانی استاندار اردبیل بیان کرد: قرار است در این ایام 900 تن پرتقال و 450 تن سیب در قالب این ایستگاه‌ها به مردم عرضه شود که قیمت عرضه میوه در این ایستگاه‌ها 10 تا 15 درصد زیرقیمت بازار است.
حسین‌زاده با حمایت از اصناف اظهار کرد: ما در کنار عرضه این محصولات تلاش می‌کنیم تا منافع بازاریان به مخاطره نیفتد و قطعا تلاشمان بر این خواهد بود تا بتوانیم سود و منفعت بازاریان را نیز مورد توجه قرار دهیم.
وی همچنین به ورود تعزیرات و دستگاه‌های نظارتی بر عرضه میوه و سایر اقلام مورد نیاز مردم در این ایام اشاره کرد و گفت: قرار است تا پایان فروردین ماه هیچ افزایش قیمت در کالاها و اقلام ضروری مردم اتفاق نیفتد.
معاون امور اقتصادی و منابع انسانی استاندار اردبیل اذعان کرد: با همکاری سازمان جهاد کشاورزی قرار است در روزهای آینده گوشت قرمز و سفید نیز عرضه شود تا تنظیم قیمت‌ها در این ایام انجام شده و رضایت مردم فراهم آید.
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.