به گزارش ایرنا ، فریدون بابایی روز یکشنبه در جلسه ستاد خدمات سفر خلخال افزود: با توجه به نزدیک شدن به تعطیلات نوروزی همه مسئولان دستگاه های اجرایی عضو ستاد خدمات سفر باید تلاش خود را برای استقبال از میهمانان نوروزی این شهرستان افزایش دهند.
وی گفت: باز بودن نانوایی های مستقر در مسیر عبور گردشگران ، فعالیت مراکز خدمات پس از فروش ایران خودرو و سایپا ، ارائه خدمات شبانه روزی امداد خودروها ، تامین مایحتاج ضروری مردم و میهمانان ، اسکان اضطراری مسافران در سالن های ورزشی در صورت بد بودن شرایط جوی هوا و ارائه خدمات شبانه روزی جایگاه های سوخت بنزین و سی ان جی باید از سوی مسئولان دستگاه های اجرایی انجام شود.
او افزود: انتظار می رود مسئولان دستگاه های اجرایی شهرستان در کنار انجام وظایف محوله لیست کشیک ادارات خود در تعطیلات نوروزی را به فرمانداری خلخال ارائه کنند.
او همچنین از حضور دیرهنگام برخی از مسئولان در جلسات مختلف برگزار شده در فرمانداری و تاخیر مکرر در حضور در جلسات انتقاد کرد.
وی اظهار کرد: از این پس درب جلسات پس از پنج دقیقه از آغاز جلسه بر روی مسئولان بی نظم بسته شده و مسئولانی که بیش سه جلسه غیبت غیر موجه داشته و یا کسانی که پنج جلسه در طول سال اقدام به فرستادن نماینده به جای خود به جلسات کنند تعیین تکلیف و جایگزین مناسبی برای این افراد معرفی و انتخاب خواهد شد.
حجت الاسلام سید محسن محسنی ، رئیس اداره تبلیغات اسلامی خلخال نیز در این جلسه گفت: 80 درصد از سفارشات دین اسلام به فراهم کردن زمینه شادی و نشاط مردم به ویژه در ایامی همچون نوروز است.
او افزود: بر خلاف سفارش دین برنامه های عزداری در این شهرستان برجسته بوده و به برنامه های شاد در ولادت ها و یا ایامی همچون نوروز توجه نمی شود که این امر نوعی آسیب است که باید برای جلوگیری از گسترش این آسیب در جامعه تلاش شود.
خلخال در 115 کیلومتری جنوب اردبیل قرار دارد.
7119/6018
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.