حسن قبادی روز پنجشنبه در آیین تجلیل از 20 قهرمان ورزشی شهرستان بیله سوار افزود: براساس برنامه ششم توسعه سهم سرانه فضای ورزشی برای هر نفر 1.02 متر مربع است که سهم شهرستان بیله‌سوار از آن، چه از لحاظ اماکن سر پوشیده و چه رو باز 1.71 متر مربع برای هر نفر است.
وی بیان کرد: از محل اعتبارات ملی 2 میلیارد ریال برای احداث زمین چمن مصنوعی در روستای بابک بعنوان نخستین زمین چمن مصنوعی روستایی در شمال شرق استان اختصاص یافته ومقدمات اجرای طرح و عقد قرارداد با پیمانکار در حال انجام است.
فرماندار بیله سوار اضافه کرد: این شهرستان ظرفیت فرآوانی در حوزه های ورزش قهرمانی و پهلوانی دارد و حضور ورزشکارانی از این شهرستان در عرصه های ورزش ملی و جهانی شاهد این مدعا هست.
قبادی توجه به ورزش روستایی را از اولویت های مهم برشمرد و افزود: در زمینه احداث و توسعه سالن های ورزشی در مناطق روستایی باید همت جدی صورت گیرد و بخشداران با شناسایی ظرفیت های روستایی و مکان ها زمینه را برای احداث سالن های ورزشی در روستاها فراهم کنند.
وی با اشاره به اهمیت سلامت عمومی جامعه، بر توسعه ورزش های همگانی و قهرمانی در این شهرستان تاکید کرد و گفت : ورزش همگانی و تحرکات بدنی از مهم‌ترین عوامل تاثیرگذار بر سلامت جامعه است و باید توجه ویژه‌ای به آن شود.
در این آیین از 20 نفر ورزشکار ملی ، بین المللی و جهانی که در مسابقات مختلف عنوان های قهرمانی شده بودند با حضور فرماندار بیله سوار تجلیل و تقدیر به عمل آمد.
بیله سوار مغان در شمال اردبیل و در همسایگی جمهوری آذربایجان قرار دارد.
3006/6016
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.