مدیر هنری جشنواره بین‌المللی هنرهای تجسمی فجر در استان اردبیل گفت: بخش ویژه ستارگان با هدف معرفی‌هنرمندان و آثاری که در رقابت‌ها و رخدادهای هنری جهان رتبه‌های برتر را کسب کرده‌اند، برای نخستین بار به صورت اختصاصی در دهمین دوره این جشنواره، برگزار می شود.

به گزارش ایلنا، حجت مجرد در جمع خبرنگاران گفت: هنرمندان اردبیلی؛ شهرام رضایی (در بخش کاریکاتور)، رحمان مجرد و رضا عیسی پور (در بخش عکس) با ارسال رزومه هنری، تصاویر منتخب، الواح و مقام های کسب شده در سال های 96-1395 در جمع ستارگان جهانی هنر ایران قرار گرفته و 2 اثر از شهرام رضایی، 2 اثر از رحمان مجرد و 3 اثر از رضا عیسی پور، در نمایشگاه این بخش به نمایش گذاشته می شود.

مدیر هنری استانی جشنواره هنرهای تجسمی فجر، افزود: گفتنی است آثار هنری و افتخارات بین المللی این هنرمندان درقالب نمایشگاهی از 14 بهمن تا 4 اسفندماه 1396 در فرهنگسرای نیاوران به نمایش در می آید.

مجرد اظهار داشت: پیش از این؛ آثار حسین ملکی و رحمان مجرد دو عکاس اردبیلی به مرحله نهایی و نمایشگاه جشنواره بین‌المللی هنرهای تجسمی فجر راه یافت. و همچنین؛ شهرام رضایی (کارتونیست اردبیلی) بعنوان هنرمند شاخص استانی به دهمین جشنواره بین المللی هنرهای تجسمی فجر، معرفی شد.

این هنرمند اضافه کرد: در ادامه برنامه های استانی جشنواره فجر، به همت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و مدیر هنری استان؛ نخستین نمایشگاه هنرمندان تجسمی اردبیل، روز شنبه 14 بهمن ماه در محل نگارخانه قوام الدین مجتمع فرهنگی هنری فدک اردبیل، افتتاح و تا 24 بهمن ماه ادامه می یابد.

مجرد افزود: دهمین جشنواره بین المللی هنرهای تجسمی فجر با هدف معرفی ایده های اصیل و آفرینش های هنری و پژوهشی با حمایت دفتر هنرهای تجسمی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و همکاری موسسه توسعه هنرهای تجسمی معاصر، از 3 بهمن الی 4 اسفند در موسسه فرهنگی و هنری صبا برگزار می‌شود و همچنین در مراسم اختتامیه دهمین دوره جشنواره بین المللی هنرهای تجسمی فجر، از ستارگان جهانی هنر ایران، نیز تجلیل به عمل می آید.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.