در سومین روز از دهه فجر انقلاب اسلامی زنگ انقلاب در مدارس استان اردبیل نواخته شد.
به گزارش ایسنا، منطقه اردبیل، در مراسمی که در سالن ورزشی شهید دیرین اردبیل برگزار شد معاون سیاسی و امنیتی استاندار اردبیل با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی ایران ثمره جانفشانی‌های هزاران شهید و صبوری خانواده‌های آنان است، اظهار کرد: انقلاب اسلامی ایران الگویی جاوید برای تمام بشریت است و ملت‌های آزاده با تاسی از این انقلاب و مسیر روشنی که امام خمینی (ره) در این کشور تعیین کرده‌اند برای قیام‌های با هدف پیروزی به پا خواستند.
علی نواداد با اشاره به اینکه مردم صاحبان اصلی این انقلاب هستند، خاطرنشان کرد: ملت ما هر زمان که کشور در برهه‌های حساس و حیاتی قرار گرفته آماده و جان بر کف در صحنه‌ها حاضر شده‌اند و این نشان می‌دهد که پشتوانه مردمی این انقلاب چقدر مستحکم و پولادین است.
معاون سیاسی و امنیتی استاندار اردبیل با یادآوری اینکه دانش‌آموزان و دانشجویان بیشترین سهم را در پیروزی انقلاب ایفا کردند، تصریح کرد: امروز بعد از گذشت 40 سال از انقلاب اسلامی هنوز هم دشمن دست از توطئه و تهاجم علیه این کشور برنداشته است و این وظیفه دانش‌آموزان و دانشجویان را در کشور سنگین‌تر می‌کند.
نواداد گفت: دشمنان قسم خورده نظام اسلامی همواره درصدد وارد کردن ضربه‌های مهلک به کشور هستند اما این مساله را فراموش کرده‌اند که حماسه‌آفرینان ما در همه عرصه‌ها چه در پیروزی انقلاب اسلامی و چه در هشت سال دفاع مقدس همین جوانان برخواسته از مدارس و دانشگاه‌ها هستند و به هیچ وجه اجازه تعدی و تخطی به دشمن را نخواهند داد.
وی پیشرفت ایران در عرصه‌های علمی، فرهنگی و اقتصادی را برای دشمن کابوسی بزرگ دانست و افزود: ما در هر شرایطی نباید از حرکت در مسیر این پیشرفت باز بمانیم چرا که اندک غفلت ما می‌تواند زمینه‌های سوءاستفاده‌های بیشتر به دشمنان را بدهد.
معاون سیاسی و امنیتی استاندار اردبیل انقلاب اسلامی را زمینه بیداری اسلامی در کشورهای منطقه عنوان و خاطرنشان کرد: این انقلاب نه تنها برای کشورمان دستاوردهای بزرگ معنوی و الهی داشته بلکه سبب شده تا مردم در کشورهای منطقه نیز با تکیه بر عظمت انقلاب اسلامی ایران در راه دفاع از خواسته‌های خود قیام کنند.
در این مراسم که با حضور پرشور دانش‌آموزان در سالن ورزشی شهید دیرین اردبیل برگزار شد سرودهای انقلابی توسط دانش‌آموزان اجرا شد.
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.