معاون استاندار اردبیل گفت: فرمانداران دارای فعالیت‌های قابل قبول ابقا شده یا جابجا خواهند شد و فرمانداران دارای عملکرد ضعیف تغییر خواهند کرد.

به گزارش ایلنا، علی نواداد در حاشیه افتتاح نمایشگاه توانمندی‌های استان اردبیل در جمع خبرنگاران گفت: فرمانداران دارای فعالیت‌های قابل قبول ابقا شده و یا جابجا خواهند شد و فرمانداران دارای عملکرد ضعیف تغییر خواهند کرد.

وی با بیان اینکه نمایشگاه توانمندی‌های بانوان کارآفرین و دانش‌بنیان رضایت بخش است، افزود: آن چیزی که در جامعه به عنوان سئوال اساسی مطرح است این است که این تولیدات دارای بازار هستند یا نه؟ که خوشبختانه اکثریت آنها دارای بازار هستند.

نواداد ادامه داد: باید بتوانیم در جامعه از بانوان بی‌سرپرست و کارآفرین از لحاظ مادی و معنوی حمایت کنیم.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار اردبیل با اشاره به استفاده از بانوان در رده‌های مدیرتی استان اردبیل، تاکید دولت تدبیر و امید استفاده از ظرفیت بانوان در رده‌های مدیریتی است و برنامه ما نیز در اردبیل با نگاه کیفی خواهد بود.

وی با اشاره به اینکه سازمان های مردم نهاد خوشبختانه مورد حمایت دولت هستند، گفت: در چهار سال اول دولت حمایت‌ها قابل ارائه بوده و در این دولت نیز ادامه خواهد داشت؛ چراکه از ظرفیت سازمان‌های مردم نهاد می‌توانیم به نحو احسن در جامعه استفاده کنیم.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.