استاندار اردبیل گفت: در مسیر خدمت‌رسانی به مردم با گذر از یک شرایط کار عادی باید به سمتی برویم تا کار خارق‌العاده به انجام برسد
.
به گزارش ایسنا، منطقه اردبیل، اکبر بهنامجو در جلسه شورای اداری استان با بیان اینکه سرعت گرفتن توسعه استان به نفع مردم بوده تا از ثمرات و نتایج آن بهره‌برداری کنند، اظهار کرد: البته باید کار را با برنامه و پیوست مطالعات دقیق به انجام برسانیم که بنده از تمام ادارات و سازمان‌های می‌خواهم مطالعه را مبنای کار خود قرار دهند و در تخصیص اعتبار این بخش مذائقه نکنند.
وی سرعت گرفتن پروژه راه‌آهن اردبیل – میانه را با هدف تکمیل آن در سه سال آینده یادآور شد و خاطرنشان کرد: ما اعتبار این پروژه را از 85 ملیارد تومان به بیش از 185 میلیارد تومان رساندیم و با تلاش‌هایی که انجام شد در بودجه سال آینده نیز از چندین محل برای راه‌آهن اردبیل اعتبار پیش‌بینی شده است.
استاندار اردبیل وحدت و همگرایی مسئولان استان و نمایندگان را در پیشبرد کارها و اجرای پروژه‌ها یادآور شد و بیان کرد: ایجاد تفرقه و دودستگی در این بین کار ناشایستی است که نباید اجازه دهیم عده‌ای به این حرکت آفت‌آفرین خود ادامه دهند.
بهنامجو تصریح کرد: در حوزه احداث بزرگراه نیز که هم اکنون 134 کیلومتر بزرگراه در استان هست تلاش بر این است تا در طول چهار سال آینده این رقم رابه بیش از 334 کیلومتر افزایش دهیم که با رشد آهنگ در این زمینه می‌توانیم به اهداف مورد نظر دست یابیم.
وی نیاز مبرم استان را به ایده‌های نو و خلاقانه یادآور شد و گفت: ما با کار عادی نمی‌توانیم به این هدفگذاری برسیم و ضرورت دارد با گذر از کار عادی به یک کار خارق‌العاده دست بزنیم تا رضایت عمومی به دست آید.
رئیس شورای اداری استان اردبیل از پیگیری مسئولان استان برای اجرای طرح‌های آبخیزداری، سد معیشتی، احداث چهار اردوگاه جدید دانش‌آموزی با جذب اعتبارات ویژه خبر داد و اظهار کرد: مدیران تمام توانشان را باید بسیج کنند تا در جذب اعتبارات ملی یک کار ماندگار و ارزشمندی را انجام داده و کاروان توسعه استان را شتاب ببخشند.
بهنامجو به اهمیت موضوع اشتغال و رفع بیکاری اشاره کرد و افزود: ما برای سال آینده در یک هدفگذاری منسجم پیش‌یبنی کردیم تا 20 هزار فرصت شغلی جدید و پایدار ایجاد کنیم.
وی وجود 65 هزار بیکار را در استان برازنده این خطه ندانست و بیان کرد: بیکاری آسیب‌های متعددی را به همراه دارد که اگر به سرعت از این شرایط سخت عبور نکنیم بر دامنه این آسیب‌ها افزوده خواهد شد.
رئیس شورای اشتغال استان اردبیل از معرفی طرح‌های اشتغالزا به ارزش 470 میلیارد تومان به بانک‌ها خبر داد و گفت: در حال حاضر توپ در میدان بانک‌هاست و باید مدیران بانک‌ها به سرعت نسبت به پرداخت این پرونده‌های اشتغالزا اقدام کنند.
بهنامجو برگزاری همایش سرمایه‌گذاران را در استان به همراه گشایش در حوزه صادرات ضروری اعلام و خاطرنشان کرد: ما باید هر روز برای دیدارهای مردمی وقت بگذاریم و بدون نوبت موانع پیش‌روی سرمایه‌گذاران را با خوشرویی برطرف کنیم.
وی ادامه داد: قطعا با یک حرکت انقلابی و جهادی باید کار را به پیش ببریم و عمده کاری که در بخش گردشگری باید انجام شود احداث پیست‌های اسکی جدید، مجتمع‌های آبدرمانی، آموزش 200 پزشک در حوزه پزشکی آبدرمانی و ساخت هتل‌ها و مراکز اقامتی متعدد است.
استاندار در پایان افزود: ما خوشحال هستیم که در یک فضای محبت‌آمیز همراه با وحدت و همدلی حمایت از سرمایه‌گذاران به صورت شفاف و روشن در دستور کار قرار گرفته و امیدواریم همین حمایت‌ها منجر به تقویت اشتغال در استان اردبیل شود.
Normal 0 false false false EN-US X-NONE AR-SA /* Style Definitions */ table.MsoNormalTable {mso-style-name:"Table Normal"; mso-tstyle-rowband-size:0; mso-tstyle-colband-size:0; mso-style-noshow:yes; mso-style-priority:99; mso-style-parent:""; mso-padding-alt:0cm 5.4pt 0cm 5.4pt; mso-para-margin-top:0cm; mso-para-margin-right:0cm; mso-para-margin-bottom:8.0pt; mso-para-margin-left:0cm; line-height:107%; mso-pagination:widow-orphan; font-size:11.0pt; font-family:"Calibri",sans-serif; mso-ascii-font-family:Calibri; mso-ascii-theme-font:minor-latin; mso-hansi-font-family:Calibri; mso-hansi-theme-font:minor-latin;}
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.