به گزارش ایرنا ، فریدون بابایی روز یکشنبه در جلسه شورای فرهنگ عمومی خلخال با انتقاد از پخش خبر یک سویه مربوط به وجود محرومیت محض در بخش خورش رستم این شهرستان افزود: پخش این خبر به دور از واقعیت و بدون شنیدن پاسخ از سوی مسئولان اجرایی موجب دلسردی مردم و کاری غیر قابل توجیه از طرف صداو سیما است.
وی با بیان اینکه مشکلات در همه جای کشور بوده و مختص این شهرستان نمی باشد، بیان کرد: در حالی که در سال های اخیر اجازه شروع طرح جدید از سوی دولت به دستگاه های اجرایی داده نمی شود ولی با این حال طرح های مختلف عمرانی در بخش خورش رستم آغاز شده و برای تکمیل طرح های عمرانی نیمه تمام این بخش نیز اعتبارات کافی اختصاص یافته است.
نایب رئیس شورای فرهنگ عمومی خلخال افزود: انتظار مردم این شهرستان از صداو سیمای مرکز اردبیل معرفی قابلیت ها و ظرفیت های گردشگری منطقه و استفاده از دیدگاه صاحب نظران و اندیشمندان منطقه در گفت و گوهای ویژه و نگاه یکسان این رسانه به همه مناطق استان است.
وی گفت: 17 روستای خلخال فاقد تجهیزات دریافت برنامه های دیجیتال شبکه های مختلف صدا و سیما بوده ، شهروندان از دریافت چند کانال دیجیتال محروم بوده و دریافت برنامه های سایر شبکه ها نیز عاری از اشکال نیست.
در سفر مدیرکل صدا و سیمای مرکز اردبیل به خلخال بهره برداری از ایستگاه دیجیتال روستای نمهیل از توابع بخش خورش رستم خلخال با صرف یک میلیارد ریال اعتبار آغاز شد.
خلخال در 115 کیلومتری جنوب اردبیل قرار دارد.
خبرنگار: بهرام نقی زاده ** انتشار دهنده: سیفعلی موسی زاده
7119/6016
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.