معاون سرمایه‌گذاری اداره کل میراث فرهنگی استان اردبیل از اعطای تسهیلات اشتغال‌زایی در مناطق روستایی و عشایری این استان خبر داد.

به گزارش ایلنا، عسگر سنگی با اعلام این خبر تصریح کرد: این تسهیلات با هدف حمایت از توسعه و ایجاد اشتغال پایدار در مناطق روستایی و عشایری از محل منابع صندوق توسعه ملی پرداخت می‌شود.

وی افزود: در راستای رونق اقتصادی و تشویق و حمایت از سرمایه گذاران بخش‌خصوصی در احداث و توسعه طرح‌های گردشگری، براساس موضوع بند(ب) ماده (8) و ماده (9) تصویب نامه شماره 103898/ت5469ه مورخ 21/8/96 هیئت‌محترم وزیران (آیین‌نامه اجرایی قانون حمایت از توسعه و ایجاد اشتغال پایدار در مناطق روستایی و عشایری) تسهیلات حمایتی ارائه می‌شود.

معاون سرمایه‌گذاری اداره‌کل میراث فرهنگی استان تاکید کرد: این تسهیلات براساس تعداد اشتغال‌زایی طرح‌ها به سرمایه گذاران اعطا می‌شود.

سنگی افزود: متقاضیان (سرمایه گذاران خرد و کلان) می‌توانند به سامانه کارا مراجعه کرده و با درج اطلاعات طرح خود در این سامانه درخواست تسهیلات کرده و کد رهگیری دریافت کنند.

وی متذکر شد: نرخ سود تسهیلات اعطایی در مناطق مرزی و عشایری مرزی چهار درصد و مناطق روستایی غیر مرزی و عشایری غیر مرزی شش درصد تعریف شده است.

معاون سرمایه‌گذاری اداره‌کل میراث فرهنگی استان اضافه کرد: درخواست متقاضیان پس از تکمیل مدارک و فرم های مربوطه و بررسی‌های به‌عمل آمده در کمیته فنی شهرستان‌ها در کارگروه فنی استان مطرح شده و پس از تائید برای دریافت تسهیلات به بانک‌های عامل معرفی خواهند شد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.