به گزارش ایرنا، در این مراسم که پیش ازظهر امروز در مصلای نماز آیت الله خامنه ای شهر خلخال برگزار شد، حجت الاسلام حسین نوری مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان اردبیل گفت: حماسه مردم با بصیرت وهمیشه اگاه کشورمان در نهم دی ماه سال 88 پاسخی مناسب به بیش از 20 سال تهاجم فرهنگی دشمن بود ومردم اگاه وبا شعور سیاسی بالای ایران اسلامی با این حماسه همه دسیسه های دشمنان انقلاب ونظام اسلامی را در هم شکستند .
وی با بیان اینکه بصیرت ،دشمن شناسی،وقت شناسی و حضور به موقع مردم در صحنه حماسه نهم دی ماه را رقم زد افزود: این حماسه برای همیشه در تاریخ ماندگار خواهد ماند .
نوری اظهار کرد: دشمن می خواست با تضعیف نظام وانقلاب بار دیگر در بدنه انقلاب رخنه کند که هوشیاری ملت به خودکامگی منافقان داخلی و خارجی پایان داد .
حجت الاسلام نوری وظیفه امروز ملت ایران را همراهی با رهبر معظم انقلاب و وحدت همه جانبه در ادامه استمرار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران عنوان کرد .
در این مراسم سرهنگ جهانبخش عطایی فرمانده ناحیه مقاومت بسیچ سپاه خلخال نیز در سخنانی بر لزوم داشتن بصیرت امت واحد ایران اسلامی تاکید و بر همراهی با نظام و انقلاب اسلامی برای حفظ دستاورد های انقلاب اسلامی ،امام راحل و رهبر معظم انقلاب و شهدای گرانقدر نظام تاکید کرد.
خلخال در جنوب اردبیل واقع است.
خبرنگار: بهرام نقی زاده ** انتشار دهند ه : سیفعلی موسی زاده
6016/7119
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.