رحیم افلاکی روز چهارشنبه در جلسه کمیسیون برنامه‌ ریزی ، هماهنگی و نظارت بر مبارزه با قاچاق کالا و ارز با بیان اینکه ساماندهی ادوات کشاورزی به منظور جلوگیری از قاچاق کالا ضروری است، افزود: تدابیر نظارتی و کنترلی در واگذاری سوخت به مصرف کنندگان توسط نهادهای مربوطه باید در اولویت قرار بگیرد.
وی ادامه داد: با هزینه کرد در ساماندهی سوخت ادوات کشاورزی می ‌توان از صدمات اقتصادی که قاچاق کالا به اقتصاد استان وارد می‌ کند پیشگیری کرد و با ارزیابی دقیق مصرف واقعی سوخت در تراکتورها مانع قاچاق مازاد آن شد.
افلاکی با تاکید بر این که تراکتورهای فاقد پلاک تا اول اسفندماه فرصت دارند برای دریافت کارت سوخت اقدام کنند، گفت: دستگاه‌ های اجرایی نیز شرایط سخت برای دریافت کارت سوخت تعریف نکنند و اقدامات لازم برای اخذ این کارت را تسهیل کنند.
وی در زمینه تسهیل‌ بخشی و تسریع امور در اخذ کارت سوخت مصرف‌ کنندگان نیز اظهار کرد: نیاز به هماهنگی و تعامل بیشتر بین نهادهای مربوطه داریم تا موجب نارضایتی مصرف‌ کنندگان در اخذ کارت سوخت فراهم نشود.
با اینکه 6 مورد قاچاق سوخت در استان اردبیل در هشت ماه اول امسال اتفاق افتاده، اما هیچ مورد قاچاق سوخت در شهرستان اردبیل، نیر، نمین و سرعین کشف نشده است.
خبرنگار: گیتی طالبی ** انتشار دهنده: سیفعلی موسی زاده
6018/6016
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.